Jag läste det som att man prövas mot Club Carlsons regler för Gold Elite och inte mot aktieägar-programmets........och även om du förmodligen får du tillbaka en stor del av de satsade 4-5000 kronorna, är det ändå rätt långt från att ligga ute med 25-kronor.
Javisst undertiden jag skrev mitt inlägg. Bra att vi är flera som tänker rättJag sa samma saker fast inte lika snyggt som du .....![]()
Sådär, då var ett mail komponerat till Investor Relations. Tack GillBates för en re-post av länken, det sparade mig flera minuter.![]()
Svar kom igår men då de kunde inte se mig i några listor än så jag skickade en skärmdump från internetbanken och idag kom en bekräftelse på att de skickat begäran till CC om uppgradering.![]()
Dear Customer,
You have been upgraded to Gold Elite status in the Club Carlson-program
since you purchased Rezidor shares... osv...
Once you have qualified for an elite status, you will be Elite for the remainder of that calendar year and the following calendar year. Elite members qualify for additional Member benefits depending on their elite status. If you earn an Elite status, you will receive a new Card showing your new status.
Hur ska man tolka detta i så fall? DÅ borde man ju vara CCG även hela 2013 om man fick sitt CCG under 2012 även om det var via aktieköp,
Om du har kvar aktierna är det väl bara att återaktivera gold elite?