Jag hade "turen" att komma över några flaskor av Taittingers Comtes 2007 tidigare i höstas, och det ryktades om att det bara kom 100 st till Sverige
Härligt, tack för info!Vet inte vart du fått den uppgiften i från, men bolaget köpte in 2.000 st och det finns fortfarande kvar massor i olika butiker.
Finns det inte i centrallagret kan de beställa från annan butik.
https://www.systembolaget.se/imagel...p05qhweg13o0u21nj/Sm-_partier_17_augusti.xlsx
Så är den bra går det att köpa fler
Stordåd, spännande! Jag ska leta djupt i källaren och fiska upp något kul. Blir dock inga värstingar tror jag.
Allt är relativt, men vad anser du vara värstingar? VVF? någon av Krugs Clos? Dom Pérignon Oenothèque?Inga värstingar för mig heller, men det finns ju roliga flaskor ändå! Vet inte om jag ska börja med Dom02 eller Churchill99. Beslutsångest!
Clos du Mesnil och Clos d’Ambonnay kanske.Allt är relativt, men vad anser du vara värstingar? VVF? Dom Pérignon Oenothèque?Båda är bra, men 99:an utan tvekan den bättre av de två. Druckit tre flaskor av den. Tillhör en av mina favoriter. Ta Churchill idag! Återkom med vad du tyckte om den.
Allt är relativt, men vad anser du vara värstingar? VVF? någon av Krugs Clos? Dom Pérignon Oenothèque?Båda är bra, men 99:an utan tvekan den bättre av de två. Druckit tre flaskor av den. Tillhör en av mina favoriter. Ta Churchill idag! Återkom med vad du tyckte om den.