Remington Steele
Medlem
Jajaja...Ja, som exempel nån av dom kanske. En gammal Salon eller Krug är inte så dåligt heller
Det lutar åt Chrchill!
Jajaja...Ja, som exempel nån av dom kanske. En gammal Salon eller Krug är inte så dåligt heller
Det lutar åt Chrchill!
Någon som vet hur man får tag i George Lacombe Brut Nature?
Tack! Det får väl bli en resa till Tyskland dåLidl butik i exempelvis Tyskland
Champagne Georges Lacombe Premier Cru brut, Schaumwein - Lidl Deutschland - lidl.de
Det är inte Brut Nature, den verkar vara betydligt knepigare. Mitt tips är att svänga vänster efter Charleroi och dessutom passa på att besöka Lallier och Giraud när man ändå är i Aÿ. Och om man har kontakter Bollinger, Deutz och Gosset förstås.Lidl butik i exempelvis Tyskland
Champagne Georges Lacombe Premier Cru brut, Schaumwein - Lidl Deutschland - lidl.de
Eller så kan du dra ett mail till Franska Vinlistan (franskavinlistan.com/) och kolla om han kan ta hem dem. Då kan du hämta på Lidingö (har jag för mig) eller få dem hemskickade.Tack! Det får väl bli en resa till Tyskland då![]()
Behövs inte, det går att "sabrera" med valfritt stycke vad-som-helst med hård kant. Till och med foten på ett champagneglas!Hm, brukar aldrig få med mig min sabel på flyg bara![]()
Efter ett antal barolo idag så funderar jag på om man skulle köra på typ en bollinger RD 96 imorgon, men tänker att den får ligga till en grå måndag istället.