Remington Steele
Medlem
Låter lovande. Något att se fram emot med andra ord.För att kika framåt så skörden i år (2018) var stor och druvorna exceptionellt bra så det förutspås komma riktiga kvalitets utgåvor från 2018 framöver.
Låter lovande. Något att se fram emot med andra ord.För att kika framåt så skörden i år (2018) var stor och druvorna exceptionellt bra så det förutspås komma riktiga kvalitets utgåvor från 2018 framöver.
Roligt att jag lyckats fynda den på Birka-båten.Andre Clouet Grande Reserve 299:- är sedan länge en av favoriterna
Wow! 199kr för den där är fynd med stort F!Roligt att jag lyckats fynda den på Birka-båten.Tror den brukar vara på kampanj relativt ofta, en hundring är också pengar o ju fler man köper desto mer "tjänar" man..
Visa bifogad bild 83700
Intressant val av glas! Det har ju diskuterats lite i andra trådar. Vilken typ av glas tycker du som kännare är bäst eller varierar du mellan olika typer av champagner?
Tunna stora kupor, zalto eller typ Riedel bourgogne kupa. Som en smäck!Intressant val av glas! Det har ju diskuterats lite i andra trådar. Vilken typ av glas tycker du som kännare är bäst eller varierar du mellan olika typer av champagner?
Gott, öppnade en av mina två 1996or förra sommaren, magiskt bra.Älskar Champagne! Fick äran att korka upp en grym Champagne för ngt år sedan då en kompis hade ett antal över
i sin samling....... på gränsen till övermogen men fantastisk.
Visa bifogad bild 83701
Jag varierar, men de jag tycker är väldigt bra och använder mig mest av är glasen som världens främste champagne-expert, Richard Juhlin har varit med att utveckla. Har handgjorda fr. Riedel och Orrefors i kristall, men gillar dessa bäst. Att de sedan inte kostar mer än än spottstyver gör inte saken sämre.Intressant val av glas! Det har ju diskuterats lite i andra trådar. Vilken typ av glas tycker du som kännare är bäst eller varierar du mellan olika typer av champagner?