Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det är ju 3+3, och min trosuppfattning förbjuder mig att sitta nån annan stans än vid gången i ett sånt läge. Nu blev det 26D istället, har jag för mig. (Så fortfarande ganska bak i bussen.)

KLM Crown Lounge Amsterdam, börjar bli lite sliten av all dryck och undrar om det var värt mina 1600 dollar att uppgradera alla legs på resan hem.....

SL ARN T5, väntar på SK till HEL. Första gången här sen ombyggnaden, trevligt! Avslutar helgen med en cuba libre

Galleries North, LHR T5. Kunde inte låta bli att uppgradera hemresan också (SEK 800 även den här gången). Tänker nu äta lite lätt i väntan på BA786 mot ARN. Drygt två timmar till avgång, så det blir definitivt ett besök på South också.

Nu på SAS loungen i HEL. Jag är enda personen här! Bedrövligt utbud, samma pajbitar och potatissallad som i fredags, undrar om det stått framme hela helgen? Nåja, snart hemma

Mycket! För att maximera värdet har jag nu flyttat över till Galleries Club South för lite obligatorisk champagne. Inte dum den heller.

Lockande att satsa på BA Gold framöver, och dumpa FBG? Kanske roligare att göra TP runs med Agö på upper deck, än på sista raden i en 777 ;)

SAS loungen i Bryssel. Bara någon ost och macka att äta men lagom med folk. Jag var först inne på Brussel Airlines A gate lounge men det var helt obeskrivligt varmt och fullt. Provar nog SN:s afrikalounge (Sunrise) nästa gång men den ligger bakom en passkontroll och det var jag inte så sugen på idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen