Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

Agö

Medlem
Scandinavian Lounge OSL. Allmänt kaos som vanligt till transitsäkerhetskontrollen. 25 minuter för att komma igenom är inte OK. Hade definitivt vunnit på att gå ut landside och in igen. Men det här är i vart fall en oas jämfört med köttberget en våning ned. Fint har det blivit här efter renoveringen tycker jag. En redan ljus lounge har blivit ljusare.
 

Jonas C

Medlem
Scandinavian Lounge, Kastrup. 20 min från dörr hemma till kaffe i loungen, tangerat personbästa.

Imponerande vad snabbt! Packade du löpardojorna i väskan, eller bor du granne med flygplatsen? För mig hinner man med knappt från curbside till loungen på ARN, under samma tid. Under en bra dag, dvs.
 

Agö

Medlem
Imponerande vad snabbt! Packade du löpardojorna i väskan, eller bor du granne med flygplatsen? För mig hinner man med knappt från curbside till loungen på ARN, under samma tid. Under en bra dag, dvs.

Det flöt på bra. Ingen kö på motorvägen, ingen kö i säkerhetskontrollen, ingen kö i loungen.
 

agehall

Medlem
Hälsningar från LHR T5 Galleries South.

Vissa av er har säkert noterat att jag i princip försvunnit från forumet i ca 3v. Jag har varit nere i Australien och NZ på jobb och saker har inte precis gått så som jag har velat, så det har blivit 16-18h arbetsdagar i tre veckor. Då vågar man inte börja läsa bc.se när man kommer till hotellet, för då får man inte sova alls...

Men nu är Agehall snart hemma igen och tänker börja ta sig igenom allt jag missat...
 

Johannes

Medlem
Scandinavian Lounge, Kastrup. 20 min från dörr hemma till kaffe i loungen, tangerat personbästa. Idag blir det genvägen till Alicante. Ja via OSL då. SK454 kl. 07:20. Dyker upp i Scandiniavian OSL runt 08:30 om någon har vägarna förbi. Märks att det vankas ledighet - lugnt här idag.

Jag har ungefär samma tidsram gör att ta mig från hemmet till loungen på GOT, taxin hämtar 0600 för att åka med 0645 till LHR är ganska trevligt...
 

Jonas C

Medlem
Scandinavian Lounge Arlanda. Tomt och lugnt denna lördag. Uppstod tydligen något bråk mellan lounge personalen och en gäst, så iöla att polisen kallades in.
 

pitch

Medlem
La Valette club lounge (eller vad den nu heter), MLA. Faktiskt helt OK lounge. Utbudet på käk är väl inte superstort direkt, men det som finns är fräscht. Vansinnigt många modeller av läsk, bland annat alla sorters Kinnie förstås. (Vilket jag håller mig ifrån efter gårdagens överdos på vodka+Kinnie.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen