På en MD kan det vara kul....eller inte. Har 321 orna oxå 30rader??pitch skrev:Partajar hårt på improviserad apfelschorle i MUC.För att fira att det gick bra att byta plats i automaterna här när SAS checkin på nätet satte mig i skamvrån utan möjlighet till överklagan. 30F är fanimej ingen sittplats, det är nåt man får för sina synders skull.Klicka för att utvidga...
pitch skrev:30F är fanimej ingen sittplats, det är nåt man får för sina synders skull.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Jag tycker snarare att det är skönt där bak i bussen. Större chans för ett tomt mittensäte.Klicka för att utvidga...
Igorius skrev:Kunde inte låta bli att uppgradera hemresan också (SEK 800 även den här gången)Klicka för att utvidga...
karho skrev:Har också fått det erbjudandet senaste 4 flygningarna mellan ARN och LHR. Bra grej!Klicka för att utvidga...
Igorius skrev:Mycket! För att maximera värdet har jag nu flyttat över till Galleries Club South för lite obligatorisk champagne. Inte dum den heller.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Lockande att satsa på BA Gold framöver, och dumpa FBG? Kanske roligare att göra TP runs medAgöpå upper deck, än på sista raden i en 777Klicka för att utvidga...