Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i en överfull LH lounche i BOM och på väg hem via IST. Alla sover eller ser ut som dom sålt smöret och tappat pengarna....ska bli gott att komma hem efter några dagars bilköande i Indien.

Måste väl uppdatera lite från Ballada-loungen här i Warszawa. Halvfullt ungefär men tur är väl det för det är inte så många lediga platser. Får mumsa på en muffins och kolla på businessclass.se i alla fall.
Undrar om de har brevlåda här inne någonstans? Skulle behöva posta lite vykort... (Jag håller på med sånt fortfarande ibland!)

Hälsningar från SAS Business Lounge, CDG. Tog en dryg timme hit idag efter att RER till flygplatsen var avstängd pga underhållsarbete. Istället buss över fälten och CDG Val från Roissypole. Här har man inte sparat på värmen, det måste vara närmare 30 grader här. Och mycket folk är det inför avgångarna till ARN, OSL och CPH.

SK1560 till CPH väntar, en halvtimme försenad i nuläget.

Då sitter jag på Menzies F-pier på Arlanda. Inväntar BA781 med CW konfiguration. Vad skönt att komma bort några dagar och fokusera på annat...

Loungen är rätt tom, som vanligt lite att bjuda på. Dock nya stolar sedan jag var här senast. Ganska sköna...

SAS SL Kastrup. Har varit mycket folk här idag. I BC-hörnan är det konferens, dock inte BC-konferens, så fick placera mig vid arbetsborden idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen