Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer man som EBG och med SAS-biljett så är vill de att man håller sig i SAS-delen.

För ett glas Taittinger Cuvèe Prestige kommer jag göra ett försök med att hävda *A regler (laddat upp med en kopia) + att *A loungeselector visar SEN loungen som ett av alternativen...
Även om jag också tror att de kommer vänligt men bestämt peka mot SAS loungen.

För ett glas Taittinger Cuvèe Prestige kommer jag göra ett försök med att hävda *A regler (laddat upp med en kopia) + att *A loungeselector visar SEN loungen som ett av alternativen...
Även om jag också tror att de kommer vänligt men bestämt peka mot SAS loungen.

Det var två separata diskar. Den närmast dörren var för Sas-loungen och in åt vänster var disken för Senator-loungen. Om du bara bestämt går mot Senator-disken så blir du nog inte stoppad :cool:

Last edited:
Sitter i Menzies Executive Lounge på Stockholm Arlanda T5 ocjh väntar på BA flight till London.

Det blir några timmar i Galleries First sen utan att dricka någon champagne (vilken slöseri tycker ni säkert).

Just det ja. Milage run à la jumbooze; åka till NYC eller NRT över helgen :p I SEN-loungen fanns Fairview, Mirassou och St William's som rödvin. :eek:
Ajdå, visste inte du var på besök i mina trakter. Här sitter jag i Götet och längtar efter croissanter från Pret. Ica Focus bakelser är nu dyrare pga djavulska trängselpåhittet :mad:, åker gärna till Landvetter än till Göteborg.

Jag har installerat mig i Galleries First på London Heathrow T5.
Jag har äter nu en BA burgare.
Om någon passerar LHR T5 före kl. 15:30 lokaltid idag, skicka mig ett PM. Jag kan gästa in en person.

British Airways flight BA680 är försenad men informationstavlan envisas att visa original avgångstid.
Det är bara 5 minuter kvar till planerad avgångstid men gaten är fortfarande inte öppen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen