Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njuter av en lite snack i en ganska full LUX AIR lounge i Luxemburg. Hyfsat utbud av mat och dryck. Väntar in LX759 till ZRH där Hilton väntar för en natt till.

Lufthansa Senator Lounge EWR. Valde mellan denna och Sas. Anledningen till att denna vann stavas Tattinger Cuvèe Prestige :) Blir nog ett besök hos Sas senare. Flyger LH409 mot Dus och sen vidare till Got.

Lufthansa Senator Lounge EWR. Valde mellan denna och Sas. Anledningen till att denna vann stavas Tattinger Cuvèe Prestige :) Blir nog ett besök hos Sas senare. Flyger LH409 mot Dus och sen vidare till Got.
Lyckost, jag kommer att vara på EWR men med SK biljett så jag tror jag har en snöbolls chans i helvetet att komma in i Sen loungen som EBG eller? Provade du någon restaurang under restaurangveckan?

Lyckost, jag kommer att vara på EWR men med SK biljett så jag tror jag har en snöbolls chans i helvetet att komma in i Sen loungen som EBG eller? Provade du någon restaurang under restaurangveckan?
Kom in i Sen-loungen med Lh C-biljett och A3-guld så ett EBG bör inte vara något problem :) Är du här nu?
Har nu flyttat till Sas lounge och sitter vid fönstren. Blir ett snabbt glas vin innan boarding.

Hälsningar från Emirates loungen i FRA. Träffade på Roger J på flyget ner från ARN. Kul med trevligt sällskap! :)
Dagens lunch: tryffel & spenat pasta, kalvfile och ett glas champagne. Fantastiskt gott! Lite annan klass här än på maten i SAS loungerna....

Last edited:
Sitter på BA Galleries First på LHR T5, mitt vanliga bord i Champagne baren. Idag bjuds det på dessa 3 härligheter:

photo.jpg

Tattinger Recolte 2005
Eric Lemaise Cuvee Prestige
Castelnau 1999 - Blanc de Blanc Millesime

SAS SL Arlanda. Note to self: svara på meddelanden från Traveller så att vi kan få hit gästboken och flaggan. Mötesrace omöjliggjorde detta. Blir kvar till 16:45, SK409 till Köpenhamn. Kostym, vit skjorta och vinröd slips!

Kom in i Sen-loungen med Lh C-biljett och A3-guld så ett EBG bör inte vara något problem :) Är du här nu?
Har nu flyttat till Sas lounge och sitter vid fönstren. Blir ett snabbt glas vin innan boarding.

Kommer man som EBG och med SAS-biljett så är vill de att man håller sig i SAS-delen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen