Lyckost, jag kommer att vara på EWR men med SK biljett så jag tror jag har en snöbolls chans i helvetet att komma in i Sen loungen som EBG eller? Provade du någon restaurang under restaurangveckan?Lufthansa Senator Lounge EWR. Valde mellan denna och Sas. Anledningen till att denna vann stavas Tattinger Cuvèe PrestigeBlir nog ett besök hos Sas senare. Flyger LH409 mot Dus och sen vidare till Got.
Kom in i Sen-loungen med Lh C-biljett och A3-guld så ett EBG bör inte vara något problemLyckost, jag kommer att vara på EWR men med SK biljett så jag tror jag har en snöbolls chans i helvetet att komma in i Sen loungen som EBG eller? Provade du någon restaurang under restaurangveckan?
Just det ja. Milage run à la jumbooze; åka till NYC eller NRT över helgenNej, kommer först vara där på söndagVilket rödvin har man ? Malbec / Las moras?
Kom in i Sen-loungen med Lh C-biljett och A3-guld så ett EBG bör inte vara något problemÄr du här nu?
Har nu flyttat till Sas lounge och sitter vid fönstren. Blir ett snabbt glas vin innan boarding.