Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vore kul med lite bilder från RailJet GlennE. Trevlig resa.

Tackar. Några bilder ska det väl bli.
image.jpg
Jag ser ut genom fönstret men kan inte se en bank.
Är detta verkligen Zürich.:confused:

Hälsat big apple, sitter nu i SEN lounge på EWR, här finns ju champis :)
Migrerar nog senare över till SAS loungen.
Det blev både ett besök på manhattan och en snabbshopping vända på JG

Hoppade nu över till SAS loungen, mycket mer folk här :/ om man har valet ska man absolut välja SEN loungen, hummertorteloni och champis ;) bättre än sas-maten

Bilderna får vänta då jag saknar appen. Killen i loungen meddelade nyss att vi är minst 5 från Sverige idag medans han lagade mig grönt te. Dock bara jag som ska till Kennedy.

Den där russinscroissanten var bra men jag orkar inte mer, det måste ju lämnas plats kvar åt maten ombord. ;)
Dricker vatten och glor på hur de lastar baggage på en 9W.

Boardingen startade och enligt EF är det 25% beläggning i båda kabinerna.

Last edited:
Ombord, något barn som hostar och kräks där bak, någon superviktig höns kom in i C kabin med pompiös procedur att hälsa alla i cabin crew. Jag har 4 stolar för mig plus omgärdat av 2 tomma rader fram och back. Nu fick vi hörlurar och jag startar titta på Quantum of solace. Hörs!

Ombord, något barn som hostar och kräks där bak, någon superviktig höns kom in i C kabin med pompiös procedur att hälsa alla i cabin crew. Jag har 4 stolar för mig plus omgärdat av 2 tomma rader fram och back. Nu fick vi hörlurar och jag startar titta på Quantum of solace. Hörs!

Ska bli intressant att höra hur SN levererar! Skyr detta bolag men funderar på att flyga med bolaget till NYC under året.

Besökte nyss LH Senator lounge i Berlin, snyggt å städat. Nu sitter man i BC hörnan på ARN å njuter av ett glas rött i väntan på SK714 till HEL. Fick tag i en ny BC tag oxå, ser riktigt trevliga ut.

Är i SAS loungen i HEL, skall hemåt med SK725 ikväll. Väldigt lugnt här ikväll, men det är kanske inte så konstigt eftersom de flesta inte åker hemåt på en måndag.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen