Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

Eftersom jag missade SAS Lounge run..blir det LHR(&snökaos istället) ikväll, Menzies Landvetter nu för BA793. Tycker Menzies gått ner sig, bara cola och ingen mera flasköl/cider.

Får se hur man kommer hem imorn kväll...min BA retur redan inställd...har bokat om med SAS via CPH..BA vägra boka om t SAS dock..

Ombokad..på egen bekostnad eftersom BA vägrar boka om till SK, så väntar i LHR loungen på försenad sk522 till GOT. Snöst hela dagen i London...men vi snackar ett par centimeter på sin höjd...men det är lite för mycket för LHR...

Skål önskas från Corsair's "Salon Grand Large" i Fort de France, FDF.
Franskt som sig bör så champagne finns att tillgå i loungen.

Dags att röra på fläsket igen...
Sitter i Qantas Club Business/Platinum lounge på MEL och äter frukost. Kl 12 bär det iväg mot SYD. En gammal kompis möter upp för vidare färd till Wollongong.
Sitter med god utsikt över plattan. Ser bl a SQ's A380 samt någon dito QF, en EK 777:a (tror jag) samt ett av Malaysa Airlines plan.

God eftermiddag önskas från SAS loungen i CDG.
Det går runt några som verkar vara från SAS som diskuterar någon ommöblering och nya möbler här. Spännande.
Avgång om mååånga timmar med SK1560 till CPH (förmodligen min sista resa med SAS MD80, firar det med att sitta på 4A) och sedan vidare med SK1430 till ARN. Endast 30 minuter i CPH, hinner jag med Scandinavian-loungen då månn tro?? :)

Hälsningar från ett 17 grader varmt IST, är nu i TK lounchen i väntan på kärran till BOM. Inte överfullt för en gångs skull. Ska nu ta påfyllning på både mat och dryck.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen