Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick du Nua eller gamla First?

Gamla F men mycket bra fight! Sov 3t dit, snabbaste resan jag har haft till NYC. Landade 50min tidigt, men tog lite tid till gate med struligt plan som blockerade vägen dit. Dock när dörrar öppnar, först av och förste man till INS. Det tog mig 7-8min från dörren öppnade till jag bokade transport utanför med bara kabinväskor med :p Anlända JFK T1 kl 19:00 verkat vara en bra tid

SilverKris i SIN. Folk börjar strömma till. Hittade skandinavisk morgonpress, nästan en vecka gammal, men dock...

Sitter i Coral executive loungen på Phukets flygplats. Tillgång till den via silverkort på Qatar. Fantastiskt eskorterad dit från check in genom gräddfil på immigrationen och nack massage i loungen. Trevlig lounge. Utbud ok fast bara öl kaffe och läsk.

Sala VIP i Alicante, trevlig överraskning då jag förväntat mig mycket sämre standard med "godkänt" utbud av dryck och snacks men tyngre föda saknas.

God förmiddag från SAS Scandinavian Lounge, CPH. Amerikaner och kanadensare gör mig sällskap idag. Lugnt och skönt. Ska vidare mot GOT med SK438!

Kommer snart att häcka i Scandinavian Lounge på ARN ett par timmar. Ska med SK 499 till OSL som går 16:50. Grå väska med BC-tag, i fall någon har vägarna förbi. Ska bara avsluta lunchen först...

Sitter i Scandinavian Lounge på Arlanda T5. Det är folktomt.

F. ö. gick det att använda Fast Track med THAI boardingkort med mitt EBG kort.
Mannen vid boardingkortkontroll tittade på mitt THAI boardingkort liten stund och sedan tyckte han nog det var ingen idé att avvisa mig då var det ingen kö alls på säkerhetskontrollen på Fast Track.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen