ARN T5 SL. Här är det riktigt lungt idag. Känns helt öde faktiskt.
Damerna i loungen hade ingen aning om vad den nya NFC-appen var och blev mycket förbryllande när jag försökte använda den. Tyvärr fungerade det inte alls, så det blev till att använda boardingkortet.
Sitter i FCL B på FRA och väntar på mitt flyg till JFK. Fick parkera ute på plattan, men en fin svart Merca hämtade mig från flyget från SVG. Ett glas skumpa nu innan resan. Det blir bil till dörren sen också verkar det som. "Life is good"
Sitter just nu i United Club loungen på ORD, terminal 1. Ganska sparsmakad lounge får man väl säga. Känns mer som en 3rd-party lounge än något som drivs direkt av ett flygbolag, men jag antar att det är vad man får i USA...
Jaha, nu har jag flyttat från concourse B till concourse C och sitter i den loungen istället. Den är lite bättre tycker jag. Dock så är mitt flyg försenat, så alltid finns det något att klaga på...
SAS business lounge på GOT. Tomt sånär som på jag själv och ytterligare en gäst. Fick återigen nödutgång -IST och första rad+fönster -PEK. Detta blir nog bra.
På frågan vilken kärra som vi flyger med fick jag svaret, samma som vanligt. Det har dock knappt varit samma de gånger jag åkt - 737/320/321... Jaja, narrowbody - "samma samma"...?
Sitter i FCL B på FRA och väntar på mitt flyg till JFK. Fick parkera ute på plattan, men en fin svart Merca hämtade mig från flyget från SVG. Ett glas skumpa nu innan resan. Det blir bil till dörren sen också verkar det som. "Life is good"