Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart just utslängd/evakuerad från ARN Business lounge. Oidentifierat föremål i avångshallen T5. Ett jäkla pådrag ! Avspärrningar till höger och vänster.

Tror vi hade en tråd här förut om någon hade blivit utslängd från en lounge? Du har lyckats med något inte många lyckats med :)

Imponerande! Det är alltså så man gör för att bli utkastad - sup till innan man går till loungen och glöm handbagaget i baren!

Skämt åsido, hoppas det bara är någon klant som glömt sin väska och inget mer allvarligt.

Haha tyvärr var det inte på egna meriter jag fick lämna denna gång. Återstår att se när det sker...

Ja får väl hoppas det är någon som glömt bagaget. Har inte hört/sett något mer då jag gick till T4 för inrikesflyg.

Klarade mig helt från avspärrningar och liknande idag (inte ens piloten nämnde det i högtalarsystemet) trots att jag landade på ARN 15:40.

486626_10151981252260584_893278553_n.jpg

Trots mina 185cm hade knäna gott om spelutrymme idag ;)

Sitter i Thai F lounge i BKK ska med TG 916 till LHR och sen vidare med SK 534 till ARN - sista benen på sista award resan med BD miles.

SL på ARN som öppnats igen, luktar nylackerade golv annars samma gamla vanliga. Sista gången här på ett tag då detta är flyttresan ner till CPH

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen