Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från The Club på LAS i nya terminal 3 som öppnade för ca 1 månad sedan.
Här har man inte lärt sig så mycket från Terminal 2 då loungen är pytteliten och har inga fönster ut.

Då sitter man på Menzies på ARN T5F och väntar på AY till BGO. Lugnt i loungen, hyfsat snabbt genom säkerheten trots mycket folk i avgångshallen.

AY skickar en av sina B757or på resan HEL-ARN-BGO idag. Frågan är om den är fylld med japanska turister som vanligt? Såg rätt öppet ut när jag checkade in igår. Lite konstigt med ett plan med kapacitet för 220 pax på sträckan

AY skickar en av sina B757or på resan HEL-ARN-BGO idag. Frågan är om den är fylld med japanska turister som vanligt? Såg rätt öppet ut när jag checkade in igår. Lite konstigt med ett plan med kapacitet för 220 pax på sträckan

Iså fall tror jag att det finns japanska turister på Bergen->Stockholm->Helsingfors då det går att ansluta till Finnairs japan rutter utan övernattning.

AHO, vi har båda rätt :) Ca 60% fullt ut med storparten japaner och spanjorer och dom sa 200 tillbaka. Mycket folk på resan

Ironiskt nog var detta även fallet när jag flög rutten (BGO-ARN) för exakt ett år sedan idag. Smockfylld 757:a med japanska turister, enbart jag och två de två norrmännen som satt på samma rad, var de enda skandinaverna på flygningen.

Hälsningar från Swiss business loungen i Zurich. På väg till Phuket. Ganska mycket folk här. Kom från Luxemburg. Ingen gratis wifi i den loungen. Annars bra.

Sitter i Premium Lounge på MIA concourse E och väntar på BA208.
Riktigt stor och trevlig lounge med duschar och sköna relax-fåtöljer vilket passar bra eftersom jag flög en red-eye flight LAX-MCO och fick bokat om till en tidigare flight hit till MIA från MCO.

SK Business Lounge BRU, en kall Leffe slank ner med en lättare ost & skink sallad. Hem till CPH 1730 i C idag! Hoppas de har kvar lite riktigt bubbel! :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen