Om du pratar om sträckan mellan Stockholm-Istanbul v.v. kan det variera. 2-2 seating med dedikerade Business class stolar eller 3-3 med blockerad mittensäte (2-2 seating).Eftersom TK verkar byta plan titt som tätt(?), vilka chanser har man till att faktiskt åka med det planet som är skriven på en specifik flight, inte speciellt sugen på att behöva flyga A321 med gammal hårdvara, speciellt inte tresäteskonfiguration.
Ni som åkt med denna deal kanske kan svara?
Ursäkta för att jag var otydlig, syftade på ARN-IST, de flighter jag kollat på trafikeras av A320, förstått att den har en nyare/bättre hårdvara än A321, fast jag kanske har fått fel uppfattning om det?Om du pratar om sträckan mellan Stockholm-Istanbul v.v. kan det variera. 2-2 seating med dedikerade Business class stolar eller 3-3 med blockerad mittensäte (2-2 seating).
När det gäller Istanbul-Bangkok v.v. är det garanterat widebody flygplan så du kommer inte hamna i A321.
Om du pratar om sträckan mellan Stockholm-Istanbul v.v. kan det variera. 2-2 seating med dedikerade Business class stolar eller 3-3 med blockerad mittensäte (2-2 seating).
När det gäller Istanbul-Bangkok v.v. är det garanterat widebody flygplan så du kommer inte hamna i A321.
Ah, har missat denna, tack för infon!Enligt Jacobs tidigare artikel, har Turkish Airlines uppgraderat samtliga tre dagliga avgångar mellan Stockholm och Istanbul till Airbus A321 flygplan sedan 18 september 2013.
/