Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Bangkok T/R, Turkish Airlines, 15.000 SEK inkl. skatter

Så, mysteriet kanske inte helt löst men fråga kan man. 2A och 2D i F kabinen fick vi genom fråga på ARN. Alla platser borta vid OLCI i går kväll och kollade på förmiddagen. Men det gick att lösa, så nu är vi i F-kabinen (tror jag).

Jag bokade dealen hos min resebyrå.
Först fick jag inte fram priset på de avgångstiderna som jag ville åka men efter att resebyrån ringt till Turkish Airlines och fått bekräftat, oavsett om priset var högre på TK sida så fick jag sedan biljetterna för 11'600-isch.

Kontakta resebyrån, be dom höra av sig till TK och sedan invänta om TK släpper biljetterna för 11'-isch och förhoppningsvis så kommer ni iväg över jul/nyår eller när ni vill resa för det här bra priset. :)

Dr Miles
Detta pris kan jag inte hitta varken på Thai eller TK. Varför??? Ut 21/12-13 hem 29/12-!3 2 pax Arn-Bkk

Såhär nära inpå den absoluta högsäsongen kan du inte räkna med att hitta några platser kvar i de billigaste bokningsklasserna - om det ens fanns några från början på dina datum.

Last edited:
OK J, men Y och uppgrade?? har mycket poäng på M&M och EB

Bara så vi förstår då frågorna som ställs är ganska kryptiska:
Du vill uppgradera en ekonomiklass resa med Turkish Airlines till affärsklass och betala med Miles & More eller Eurobonus. Stämmer detta?

I så fall måste du boka en resa i "B" eller "Y" som båda kostar mer än "J" affärsklass.. Då är det bättre att leta platser för 2 personer med Eurobonus och Miles & More i min värld. Uselt värde för pengar att uppgradera dessa.

Toppen