Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Bangkok T/R, Turkish Airlines, 15.000 SEK inkl. skatter

I så fall måste du boka en resa i "B" eller "Y" som båda kostar mer än "J" affärsklass.. Då är det bättre att leta platser för 2 personer med Eurobonus och Miles & More i min värld. Uselt värde för pengar att uppgradera dessa.

Kan bara hålla med. Enda gången det är bra, är när arbetsgivaren redan bokat en sådan biljett åt en pga economy only policy.

Så, mysteriet inte 100% löst, men lite mer info gällande rad 1-2 på Jet Airways kärran. Transit check-in här i BKK meddelade oss att dessa är blockade till avresedagen och det är flygplatsen som har kontroll över dessa. Menzies i Stockholm som hanterar TK från ARN kan boka dessa om ni frågor. Ett tips är då att vara tidigt där.

TK69 BKK-IST börjat i SGN. Det innebär att riskerna är stora att dessa redan är tagna från BKK, annars måste man vara väldigt tidigt på plats. Tyvärr missade vi detta på hemresan.

Nu verkar som sagt dessa försvinna om ca 3 veckor på TK68/69...

Så, det blev lite "Lost in Translation" i går kväll. Påvisar min teori att enbart Pigeon English funkar i Thailand. Man måste låta lite som Yoda i Star Wars.

Vid gaten visade det sig att det fanns en plats kvar i F kabinen. Ett myntkast senare hade jag fått 2A och BvM på 9D. Blev inte trevligare stämning senare när det var stora problem med IFE och stolen (plats 9D).

Så, fråga en gång, fråga igen och en gång till :)

Finns fortfarande biljetter över jul och nyår, dock lite högre pris

23e.PNG

Gælder der lignende priser fra CPH, OSL, og GOT? Jeg har ikke kunnet hitte dem fra CPH, så jeg må en tur over ARN..?

Business Stockholm-Bangkok med Turkish till bra prix, 11.412 Sek

Turkish har ett verkligt bra pris till Bangkok i business. 11.412 kronor får väl ändå ses som ett kap på ett bolag där business class är riktigt bra. Skärmavbild 2013-09-17 kl. 09.19.00.png

@Senator, Så behandlar man väl inte en kompis:)

Kan man skoja lite? :) I alla fall, det är en bra deal men jag är fortfarande tveksam till hela Turkish Airlines. Hårdvaran samt mat/dryck håller hög standard, men det är nåt med servicekänslan (eller avsaknad av) som jag har svårt för. I alla fall, ARN-IST hade vi denna hårdvara i en A321 som är rätt bra inom Europa och en trött BvM sov som vanligt

turkish.jpg

Toppen