Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Bangkok T/R, Turkish Airlines, 15.000 SEK inkl. skatter

Men i mitt fall är det bara ett ben, IST-BKK som visas som First, resterande ben, dvs: GOT-IST, HKG-IST, IST-GOT visas som Businsess.

Samma resa i business kan bokas för 9453 SEK på Turkish sida från ARN till BKK under FEB-2014 och MAR-2014, BUSINESS PROMOTIONAL Rebooking/Rerouting is permitted with a fee and non-refundable.

Samma resa i business kan bokas för 9453 SEK på Turkish sida från ARN till BKK under FEB-2014 och MAR-2014, BUSINESS PROMOTIONAL Rebooking/Rerouting is permitted with a fee and non-refundable.

Hittade den här i Januari, men bara på ita matrix.
turkish.JPG

Synnerligen attraktivt pris. Någon som vet om det beror på dålig beläggning pga hård konkurrens jfr Emirates+Qatar eller om det helt enkelt handlar om att ta marknadsandelar

Hittade den här i Januari, men bara på ita matrix.
Visa bifogad bild 21321

Som det skrevs tidigare i denna tråd, kör Turkish Airlines Married segments, vilket innebär att sökning på ITA Softwares webbsida är nästan oanvändbar.

Ett tips. Om du har hittat ett datum som Turkish Airlines webbsida visar det här låga priset, prova på att klicka vidare till betalningsfasen. Det har hänt många gånger för mig att deras webbsida plötsligt höjer priset med hänvisning till platsen för detta pris är slutsåld.

Som det skrevs tidigare i denna tråd, kör Turkish Airlines Married segments, vilket innebär att sökning på ITA Softwares webbsida är nästan oanvändbar.

Ett tips. Om du har hittat ett datum som Turkish Airlines webbsida visar det här låga priset, prova på att klicka vidare till betalningsfasen. Det har hänt många gånger för mig att deras webbsida plötsligt höjer priset med hänvisning till platsen för detta pris är slutsåld.

Jo jag vet det nu efter att försökt boka ARN-AGP, men lite irriterande. Jag har hittat 2 flyg nu på ITA som jag hade bokat om dom verkligen fanns.
Testade faktist att boka ARN-BKK på Turkish Airlines med multi stop, fick fram samma pris, men IST-BKK var rödmarkerad så när man gick vidare fick man felmeddelande. Undrar om dom kan fixa det om man ringer Turkish Airlines direkt? :)

Er der nogen der ved hvor meget J klasse giver? Kan se, at Turkish også har den her deal fra CPH til 9898 DKK. Men det er J-Klasse, som jeg kan læse mig frem til og kan se, at på SAS hjemmeside, at J-klasse giver "kun" økonomiklasse point! Så hvor meget vil en tur i J-Klasse give? nogen der har fået point på deres ture med Turkish der kan regne det ud?

Toppen