Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Försöker boka GOT-ARN-SIN-DPS ut och DPS-IST-GOT hem men jag får hela tiden svaret:
Tyvärr, det biljettpris du valt gäller inte längre. Välj ett annat biljettpris.

Provade andra dagar och varianter men ger fortfarande samma svar. Någon som har någon ide vad som är fel?

+1 på den. Hittat biljetter med SQ men får exakt samma svar även vid olika datum. Har dock ingen lust att betala 450kr för att sidan strular. Det borde vara omvänt ;)

Har dock ingen lust att betala 450kr för att sidan strular. Det borde vara omvänt ;)
Jag kanske missförstår dig, men så vitt jag kan se får du betala 450kr även vid bokning online.. så du har inte så mycket att förlora på att ringa...
822FDF56-411F-4889-98CB-6D4776B9859B.jpeg

Tack alla snälla för all info. Bokade nyligen STO-IST-DPS med TK och det blev I (Business) hela vägen... 165 000 EB poäng och 1245 kr fatigare... ;)
Men jmf med ca 25 tkr för en "vanlig" business biljett med TK så är det väl helt OK och iom att TK börjar med 787:eek:r IST - DPS samt som bonus A321 med riktig business, STO-IST...?? :) Fick sista platsen DPS-IST... i går kväll var det 4 st lediga...satt nästan morgonkaffet i halsgropen.. men platsen blev i alla fall min! :rolleyes:

Tack alla snälla för all info. Bokade nyligen STO-IST-DPS med TK och det blev I (Business) hela vägen... 165 000 EB poäng och 1245 kr fatigare... ;)
Men jmf med ca 25 tkr för en "vanlig" business biljett med TK så är det väl helt OK och iom att TK börjar med 787:eek:r IST - DPS samt som bonus A321 med riktig business, STO-IST...?? :) Fick sista platsen DPS-IST... i går kväll var det 4 st lediga...satt nästan morgonkaffet i halsgropen.. men platsen blev i alla fall min! :rolleyes:
Ja helt OK även om jag föredrar SQ som har ännu riktigare business på korta benet.

Ja helt OK även om jag föredrar SQ som har ännu riktigare business på korta benet.

Tyvärr inget ledigt med SQ STO/CPH-SIN-DPS-SIN-STO/CPH de datum jag måste åka. Fanns DUS-SIN-DPS-SIN-DUS men tyärr pga jobb och annat så är det exakta datum som gäller... ;)

Dock ligger jag på en SQ (betalboknnig) som backup utifall det skulle visa sig att TK 787 "inte håller måttet"...;)

än så länge visar SAS eget verktyg fel inventory i alla fall. Två olika destinationer samt 4 olika flyg och tider och ingen av de finns tillgängliga väl över telefon.

Toppen