Senaste nytt

Boka First Class med EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher

Sitter och planerar en resa i First till Asien. Är det OK att passera samma ort 2 ggr?
T ex. Utresa CPH-MUC-BKK-SIN. Hemresa SIN-BKK-HND-FRA-CPH.
Är det OK att passera FRA både på ut- och hemresa?

Last edited by a moderator:
Hej,

vad tror ni om oddsen att med Lufthansa hitta GOT-SAN med utresa 3e, 4e eller 5e dec och hem efter 5-6 dagar? Jag gör en sökning på United men eftersom jag är helt oskuld på detta gör det mig mer nervös än beslutskapabel... Vill flyga LH och inte UA över till USA och tycker mig hitta en flight som skulle kunna vara trevlig fredagen den 4e? Hittar dock inget hem med LH över Atlanten.
Gör jag några tydliga nybörjarfel? Tankevurpor?

Attachments

• utresa.PNG
    utresa.PNG
    174,8 KB · Visningar: 230
Om jag förstår dig rätt så vill du tidigast flyga hem den 8e december? Lufthansa släpper sina förstaklass-awards till EB 14 dagar innan avresa eller senare. Därför är det inte konstigt att du inte hittar några platser från den 8e och framåt.

Om jag förstår dig rätt så vill du tidigast flyga hem den 8e december? Lufthansa släpper sina förstaklass-awards till EB 14 dagar innan avresa eller senare. Därför är det inte konstigt att du inte hittar några platser från den 8e och framåt.

Just det ja, jag tänkte inte på att det är en separat resa. Så det blir lite av en chansning helt enkelt vad gäller hemresa?

Just det ja, jag tänkte inte på att det är en separat resa. Så det blir lite av en chansning helt enkelt vad gäller hemresa?
Jag har bokat utresan när det är 14 dagar kvar, och sen bokat hemresan i business. När det är 14 dagar kvar till hemresan är det ju dags att börja kolla och byta ut business till First när det finns tillgänglighet. Kostar ju bara 150:- att ändra bokningen.

Toppen