Senaste nytt

Boka First Class med EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher

Jag tror du kommer att få svårt att övertyga SAS om att det är en resa som du kan applicera en enda voucher på. Det är knappast närmaste vägen till LAX och den innehåller backtracking.

Men det enda sättet att få veta är att testa.

Jag tror du kommer att få svårt att övertyga SAS om att det är en resa som du kan applicera en enda voucher på. Det är knappast närmaste vägen till LAX och den innehåller backtracking.

Men det enda sättet att få veta är att testa.
Bra info, gissar att de är IAH-LAX som blir själva backtracking. Självklart är de väl bara att ringa och se vad dom säger, platserna finns tillgängliga sen kan man hoppas Tallinn är passiva :D

Måste bokas som två resor eftersom du inte får flyga via en dyrare zon (HND) på väg till LAX.

Exakt, det är det här som det kommer att falla på.

Fördelen med två resor är dock att man kan stanna hur länge man vill i HND.

Pratar man med rätt agent går det kanske att få som genomgående bokning (men du debiteras för två resor).

Skulle verkligen vilja få till en bokning i First. Går det att komma till någon skön ö i Stilla Havet? Gärna med så få byten som möjligt.

Om Japan räknas som en (skön) ö i Stila Havet så finns det First class till både Tokyo och Osaka. ;)
Annars är Hawaii en av de få öarna som har First class flygning med Star Alliance flygbolag dit.
Jag tänkte nog typ Tahiti eller nåt... Cooköarna... typ.

Men om Hawaii funkar med Star Alliance så kan det ju vara något! Vet du vilket bolag man kan åka med för bäst First? Inte Lufthansa då eftersom jag vill boka långt i förväg.

Toppen