Lufthansa F är svårslaget om man lägger in FCT i ekvationen. Det skulle dock vara möjligt att flyga ANA F till Tokyo och sedan vidare till Peking med antingen ANA eller Air China (de flyger F på den rutten har jag för mig).Bäst F till Beijing? Tänkte eventuellt åka någon gång nästa år. Är det Lufthansa? I så fall kan jag alltid boka SAS/LH C och sedan jaga biljetter 14 dagar innan. Är det ens värt att åka F till Beijing eller skall man spara poängen till längre resor?
Tack! Det blev så, first till Washington och sen Uniteds business till San Diego. Hemresa Uniteds först från Washington men ska försöka boka om hela hemresan.@jdb264c Jag skulle också köra på tipset från Golfkillen.
Om du hittar F på utresan som du vill ha så är det bara att boka detta direkt och en valfri hemresa i business som skulle passa (eller om du kanske hittar United F). När fönstret sedan öppnas för hemresan med F i Lufthansa så gör du den ändringen.
Bonusplatser försvinner ofta "snabbt" hittar man något i F med Lufthansa är det bara att boka på en gång och tänka efter senare
Låter bra, nu är åtminstone utresan säkrad så du kan sitta lugnt och vänta på att det förhoppningsvis öppnas upp lite Lufthansa F på hemresan ocksåTack! Det blev så, first till Washington och sen Uniteds business till San Diego. Hemresa Uniteds först från Washington men ska försöka boka om hela hemresan.
Precis, så är tanken Har inte läst tillräckligt mycket gott om Uniteds first för att inte kämpa för LufthansaLåter bra, nu är åtminstone utresan säkrad så du kan sitta lugnt och vänta på att det förhoppningsvis öppnas upp lite Lufthansa F på hemresan också
United F tror jag håller åtminstone samma klass som Lufthansa C åtminstone. Om inte annat kan det vara kul att ha testat själv för att bilda sig en egen uppfattning.Precis, så är tanken Har inte läst tillräckligt mycket gott om Uniteds first för att inte kämpa för Lufthansa