staff
Medlem
Jag har inga poang pa Accor da jag kor auto-transfer till flygbolag.Är du säker på att det inte är datumen då poängen går ut, dvs ett år efter din senaste intjäning?
Jag har inga poang pa Accor da jag kor auto-transfer till flygbolag.Är du säker på att det inte är datumen då poängen går ut, dvs ett år efter din senaste intjäning?
Ska också köpa, men när man tar print screen, syns inte antalet aktier då? Eller endast att du är ägare av Accor aktier, inget antal?Tog en printscreen av förstasidan/översikt (där står mitt namn och innehav) samt en kopia på portfölj (pdf -knappen till höger, där saknas namn).
Det beror ju på vad du tar printscreen av. Förstasidan/portfölj syns namn, aktier antal mm. Trycker du på pdf-knappen syns din portfölj med aktier och antal men ej ditt namn, däremot kontonummer.Ska också köpa, men när man tar print screen, syns inte antalet aktier då? Eller endast att du är ägare av 4cc0r aktier, inget antal?
Mina slantar är nu inne också, men när jag söker får många träffar. Heter aktien ACC0R 0RD?Nu har jag också köpt Accra via DeGir0. Det var väldigt enkelt att köpa, valde Xetra (Frankfurt) men det går såklart även att handla på Euronext (Paris). V
Detsamma har jag gjort, nu får se vad som händer.