Jag har inga poang pa Accor da jag kor auto-transfer till flygbolag.pswe skrev:Är du säker på att det inte är datumen då poängen går ut, dvs ett år efter din senaste intjäning?Klicka för att utvidga...
Jag har inga poang pa Accor da jag kor auto-transfer till flygbolag.pswe skrev:Är du säker på att det inte är datumen då poängen går ut, dvs ett år efter din senaste intjäning?Klicka för att utvidga...
Ska också köpa, men när man tar print screen, syns inte antalet aktier då? Eller endast att du är ägare av Accor aktier, inget antal?Nemo skrev:Tog en printscreen av förstasidan/översikt (där står mitt namn och innehav) samt en kopia på portfölj (pdf -knappen till höger, där saknas namn).Klicka för att utvidga...
Det beror ju på vad du tar printscreen av. Förstasidan/portfölj syns namn, aktier antal mm. Trycker du på pdf-knappen syns din portfölj med aktier och antal men ej ditt namn, däremot kontonummer.Remington Steele skrev:Ska också köpa, men när man tar print screen, syns inte antalet aktier då? Eller endast att du är ägare av 4cc0r aktier, inget antal?Klicka för att utvidga...
Mina slantar är nu inne också, men när jag söker får många träffar. Heter aktien ACC0R 0RD?Nemo skrev:Nu har jag också köpt Accra via DeGir0. Det var väldigt enkelt att köpa, valde Xetra (Frankfurt) men det går såklart även att handla på Euronext (Paris). VKlicka för att utvidga...
Detsamma har jag gjort, nu får se vad som händer.bnr skrev:Då har jag följt guiden och skickat mailet till Acc0r!Tack för guiden@Nemo!Klicka för att utvidga...
Smart där, editerade i mitt inlägg men @jonten måste ändra i citatet också... ping ping!agehall skrev:Tja, ni jobbar ju hårt för att de ska hitta problemet och fixa det. Stava helst 4c00r FEL så kanske vi slipper att denna tråd hamnar överst på google...Klicka för att utvidga...
Samma här (dvs under fredagen).agehall skrev:Kontot ändrade sig idag. Så det tog lite längre tid än för många andra här.Klicka för att utvidga...
staff skrev:Det har borjar bli intressant. Nar jag nu loggar in pa Accor sa har all information gallande Le Club forsvunnit fran min profil. Varken status eller poangsaldo ar tillgangligt, och det verkar narmast som att min Accorprofil har tappat kopplingen till mitt Le Club-konto. Mina kommande bokningar visas dock.Klicka för att utvidga...
dino_81 skrev:Det reder nog ut sig inom kort, sitt still i båten och med tanke på vad som diskuterats tidigare bör vi följa@agehallbudord om att inte kontakta kundtjänst i sådana ärenden...Klicka för att utvidga...
RonnieK skrev:Jag skulle just logga in för att kolla mitt Accor-konto men kommer inte in (får meddelande om fel användarnamn/lösenord). Någon annan som har samma problem?Klicka för att utvidga...