Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Jag hade också det tidigare i veckan. Deras IT och SK-IT verkar ha en del gemensamt...
T.ex. vi som klagar att SK har med statusen som prefix till kortnumret. På Accor byter man en siffra i kortnumret om man byter statusnivå. Och om man sedan går med i deras "meeting planner points"-program, så byts den igen. Och ett antal av systemen ute på hotellen känner inte till den saken...

Och ja, @RonnieK , jag har också inloggningsproblem just nu.

Jag skrev in mitt användarnamn som meddelande, fungerade bra.

OT: Jag tror inte att det här betalsättet är spärrat från B3tal0, så om man vill samla Eurobonus-poäng via C00p M3dM3ra M3r så är det också en möjlighet.

Jag tror att det kan vara lite svårt att använda B3tal0 för detta, fick detta svar från DeGir0 kundtjänst
Q:
Innebär detta också att det enda sättet att sätta in pengar på denna depå är via detta bankkonto?
A:
Det är enklast så. Vill du föra över pengar från ett annat bankkonto bör du skicka in ett nytt bankutdrag med dina uppgifter. Än så länge har vi tyvärr inget smidigare sätt att registrera/boka in överföringar från våra svenska kunder, beklagar för detta.

PS. Tack @Nemo !

Inte för mig.

Attachments

• accor.png
    accor.png
    19,4 KB · Visningar: 227
Om jag ska köpa via degiro, vilken aktie är det så att det blir rätt? Söker på ac0r och får upp massvis med träffar, "ac0r ord" den översta för 45,800 euro är det den rätta, Börs euronext Paris?

Last edited:
Ovan som jag är tyckte jag också att det var svårt. Jag valde att köpa från Tyskland och där hette aktien inte riktigt samma sak. Men det borde vara rätt aktie som du beskriver. Väntar nu på svar om uppgraderat konto....

Toppen