Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Editerat jag också.

Och sedan kanske vi ska låta tråden svalna - "alla" vet ju hur man gör och ungefär hur lång tid det tar så sådant kanske är onödigt att delge?

Kanske lika onödigt som detta inlägg?

I fredags fick jag alltså uppgraderingen, sent på kvällen mailade jag Sofitel Heathrow (där jag redan var bokad och befinner mig nu) och delgav dem den glada nyheten att jag nu hade Platinum. När jag sen checkar in på lördagkvällen så väntar uppgraderat rum, en gratis öl i baren och inbjudan till loungen imorgon bitti för något att äta (då frukost ej var bokad).

Stort tack till alla eldsjälar i den här tråden. :)

Det har borjar bli intressant. Nar jag nu loggar in pa Accor sa har all information gallande Le Club forsvunnit fran min profil. Varken status eller poangsaldo ar tillgangligt, och det verkar narmast som att min Accorprofil har tappat kopplingen till mitt Le Club-konto. Mina kommande bokningar visas dock.

En annan intressant sak ar att pa AwardWallet sa visas min Le Club-status som Silver, samt att jag har fatt 20,000 poang av outgrundlig anledning.

Screen Shot 2015-02-08 at 11.29.21.png

Screen Shot 2015-02-08 at 11.39.35.png

Last edited:
4cc0r verkar ha lite problem med sina system - för några veckor sedan så fick många (alla?) medlemmar ett välkomstmail till programmet och nu har många (alla?) även ramlat ur programmet / tappat status.

Det reder nog ut sig inom kort, sitt still i båten och med tanke på vad som diskuterats tidigare bör vi följa @agehall budord om att inte kontakta kundtjänst i sådana ärenden...

Det har borjar bli intressant. Nar jag nu loggar in pa Accor sa har all information gallande Le Club forsvunnit fran min profil. Varken status eller poangsaldo ar tillgangligt, och det verkar narmast som att min Accorprofil har tappat kopplingen till mitt Le Club-konto. Mina kommande bokningar visas dock.

Hade samma problem tidigare i veckan när jag skulle kolla min status. Tror det bara är deras IT som strular...

Det reder nog ut sig inom kort, sitt still i båten och med tanke på vad som diskuterats tidigare bör vi följa @agehall budord om att inte kontakta kundtjänst i sådana ärenden...

Just i det här fallet är det nog helt safe om man känner ett kraftigt behov av att kontakta kundtjänst - vi gör ju inget som bryter mot några regler utan allt vi har gjort är att utnyttja våra ägarförmåner... Men det enklaste är nog bara att lugna sig lite och vänta på att deras system börjar funka igen.

Jag skulle just logga in för att kolla mitt Accor-konto men kommer inte in (får meddelande om fel användarnamn/lösenord). Någon annan som har samma problem?

Toppen