Köper man när aktien står på all-time-high i Euro och kronan sjunker mot omvärlden så måste man vara en bra optimist för att handla på spekulation. Jag ser det mer som 400 SEK i engångskostnad för förhoppningsvis några uppgraderingar på hotellrum.Check! Testar detsamma då nu när jag är lycklig aktieägare... Har redan förlorat 7% av satsat kapital...
Köper man när aktien står på all-time-high i Euro och kronan sjunker mot omvärlden så måste man vara en bra optimist för att handla på spekulation. Jag ser det mer som 400 SEK i engångskostnad för förhoppningsvis några uppgraderingar på hotellrum.
99% er fint, men ikke 100%. Din status er ikke så meget værd hvis Accor går konkursGör inget om jag går med 100% förlust faktiskt.
Det star att min status ar valid till 07/01/2015 -- ar det samma sak for er andra som har Platinum genom Shareholders' Club?
Underligt. Har utgangsdatum i min profil men inte pa kortet. Hur som helst, far se vad som hander den 1 juli (?).Inte för min del, står inget utgångsdatum varken på kortet eller online.
Det star att min status ar valid till 07/01/2015 -- ar det samma sak for er andra som har Platinum genom Shareholders' Club?