Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Jag försökte precis skapa ett konto hos degiro, men när jag väl skulle logga in sedan så fick jag felmeddelande:
Åtkomst nekad
Vänligen ta kontakt
Telefon : +46 (0) 852 500 220
E-post : kunder@degiro.se

Någon mer som fått detta?

Stort tack till @Nemo för tipset!
Jag öppnade depå i helgen, överförde/betalade i måndags och idag köpte jag 10 aktier.
Redan 13 kronor i (orealiserad) vinst dessutom. :cool:
Accor har faktiskt gått bra på sistone. Upp 30% sedan jag köpte i oktober!

Nästan så jag funderar på att sälja av 49 st då det verkar fungera bra med endast en aktie. Vinsten räcker ju till en extra flight eller några hotellnätter :)

Ride the winners, cut the losers. Utnyttjar man systemet för hårt blir det orimligt och möjligheten till Platinum försvinner. Har 100 st, en småpotatis för direktörn:) bjuder ut frugan på skumpa och ligger kvar.

Och där var man uppgraderad till P1atinum :) Det gick fort. I princip tar det två dagar från det att du öppnat konto på DeGir0, skicka in passkopia, överför pengar, köpa aktie, kontakta Accra till uppgraderad status. Om jag säljer aktien nu blir totalkostnaden lika med courtage x2, dvs 91 SEK. På något sätt kan jag hålla med @Direktorn, det är lite för enkelt.
platinum.png

Edit: avsiktligt felstavat

Last edited:
Slog i förrgår till med att köpa lika många aktier som jag är år gammal (det blev inte billigt :);)).
Skickade ansökan om uppgradering igår och konstaterade nyss att uppgradering skett.
Har tre vistelser bokade den närmsta tiden så passar bra.

Toppen