Senaste nytt

Bali 2022

Gerad88

Medlem
Får väl svara så här:
Man kan åka tåget till CPH vrålförkyld, det är inte olagligt.
Man kan checka in på CPH vrålförkyld, det är inte olagligt.
Man kan flyga Lufthansa till FRA och gå omkring där vrålförkyld, det är inte olagligt.
Man kan flyga Turkish till IST och gå omkring där vrålförkyld, det är inte olagligt.
Man kan flyga Turkish till DPS och gå omkring där vrålförkyld, det är inte olagligt.
Man kan checka in på Hilton Bali vrålförkyld, det är inte olagligt.

Och det bästa av allt är att man slipper ansiktsmask :)
Sen kanske de inte är olagligt :) men är de rätt val mot alla andra medresenärer?
 

LarsCph

Medlem
Snart är det äntligen dax för mig att resa till Bali igen - vecka 44 via Istanbul på Turkish Airlines från Köpenhamn. Har inte berättat om det för dottern, så det är bara på lördagsmorgonen når vi skal dra iväg att hon får reda på vad hon ska göra under höstlovet.

Vi bor i Kuta på Sheraton Bali Kuta Resort var vi har varit förut och var jättenöjd.

Jag ville fråga nå som har varit på Bali under den senaste tiden om restaurang rekommendationer i Kuta? Min fru har födelsedag när vi är iväg och jag ville hitta nått bra ställe.
 
Ja, jag uppfattar att den är över när det kommer till död/allvarlig sjukdom, antal döda i Sverige är på samma nivå som genomsnittet under 2000-talet. Om jag blir sjuk av Corona eller någon annan virus-sjukdom är egentligen egalt för min del. Så tyckte man det var ok att resa förkyld tidigare så skall man kanske inte sätta sig på allt för höga hästar nu.
I rest my case.
 

andersl

Medlem
Snart är det äntligen dax för mig att resa till Bali igen - vecka 44 via Istanbul på Turkish Airlines från Köpenhamn. Har inte berättat om det för dottern, så det är bara på lördagsmorgonen når vi skal dra iväg att hon får reda på vad hon ska göra under höstlovet.

Vi bor i Kuta på Sheraton Bali Kuta Resort var vi har varit förut och var jättenöjd.

Jag ville fråga nå som har varit på Bali under den senaste tiden om restaurang rekommendationer i Kuta? Min fru har födelsedag när vi är iväg och jag ville hitta nått bra ställe.

Tyvärr ingen koll på restauranger i Kuta, men Mauri i Seminyak är riktigt bra:
MAURI RESTAURANT

eller The Cave för en cool upplevelse:
Home

Har själv inte varit där ännu, men har den på todo listan i december.
 

Svante H

Medlem
Snart är det äntligen dax för mig att resa till Bali igen - vecka 44 via Istanbul på Turkish Airlines från Köpenhamn. Har inte berättat om det för dottern, så det är bara på lördagsmorgonen når vi skal dra iväg att hon får reda på vad hon ska göra under höstlovet.

Vi bor i Kuta på Sheraton Bali Kuta Resort var vi har varit förut och var jättenöjd.

Jag ville fråga nå som har varit på Bali under den senaste tiden om restaurang rekommendationer i Kuta? Min fru har födelsedag när vi är iväg och jag ville hitta nått bra ställe.

Fiskmarknaden i Jimbaran Beach om ni gillar färsk fisk och skaldjur. Rätt häftig upplevelse men skulle läsa på lite.
20220725_191549.jpg
20220725_190808.jpg 20220725_190616.jpg
 
Toppen