R
RickardG
Guest
Jag åkte för ett par dagar sedan till LAX, en 340, och 2A. Jag upplevde inte att det var särskilt varmt, snarare perfekt temperatur för min del.
FF#1 skrev:Då var det dags att checka in, vill gärna sitta vid fönstret, om jag har förstått så är jämna rader med stolen närmast fönstret.Valde 8H, det var den enda som fanns kvar av den sorten. Kan nog leva med spring vid toaletterna. ska bli skoj att prova sas nya CKlicka för att utvidga...
+1Patrick skrev:... var förvånad över hur trångt och hårt det kändes, fick träsmak av att sova på sidan. Benen får nätt och jämt plats och tipset om att snurra in sig i täcket innan man fäller stolen är bra! Loungeläget kändes mest fel.Skärmen är fin, men filmutbudet sisådär. Maten helt ok, men inget extraordinärt.Hörlurarna är urkassa! Hade mina qc20 som tur var.Klicka för att utvidga...
Man kan väl rent generellt säga att trenden för business som produkt går ner både i kvalitet samt i pris. Finns givetvis undantag där C ger en riktig premiumkänsla men hos de flesta bolag idag är business mer en bekvämare form av transport.Patrick skrev:Landade i morse (HKG) efter ett par timmar i 2H, var förvånad över hur trångt och hårt det kändes, fick träsmak av att sova på sidan. Benen får nätt och jämt plats och tipset om att snurra in sig i täcket innan man fäller stolen är bra! Loungeläget kändes mest fel.Skärmen är fin, men filmutbudet sisådär. Maten helt ok, men inget extraordinärt.Hörlurarna är urkassa! Hade mina qc20 som tur var.Rad 1 såg mycket bättre ut fotplatsmässigt!Trodde det var min absurda FCS som spökade och fick mig att känna mig lite "bortskämd", sist jag flög long haul C är 2013 sedan dess har det blivit (tack vare BC!) bara F, men som tur är så märker jag på en gång att jag inte är ensam i min "kritik".Men kändes det prisvärt: ja, tack vare Plusgrade!Klicka för att utvidga...
Kan nämnas att jag hade hällt i mig en försvarlig mängd champagne men min gravida bättre hälft sov som ett litet barnLukas S skrev:Håller med föregående talare. Rätt trångt och hårt - dock prisvärt. Men rad 1 är mycket, mycket bättre! (Precis som i de gamla kärrorna.)Klicka för att utvidga...
Utsikten är inte så påverkad tycker jag, däremot är stolarna bort från gången betydligt mindre störda av trafik i gången och känns lite mer privata.jsn skrev:Hur stor skillnad är det mellan fönsterplatserna på jämna resp udda rader när det gäller utsikten ut genom fönstren? Typ, är det "egentligen ingen skillnad", eller är det "som att sitta i mittensätet på ett narrow-body-plan", eller hur upplevs skillnaden?Klicka för att utvidga...
Finns hållare för bassinet längst fram på högra sidan. 1H kanske den heter. Där sätter du lämpligen nannyn. Sedan är 1D-F bästa platsen för ett par, såvida man inte har en skrikande INF på 1H, då hade jag föredragit lite längre bak.frankw skrev:Någon som rest i business med SAS med infant? Tips på platser för två vuxna och infant?Klicka för att utvidga...
Håller med, rad 1 A och H är mkt bra. Gör inget att de är vända mot gången, inget spring där ändåPatrick skrev:Fick 1H på hemresan från HKG och det är stor skillnad på rad 1 jämfört med resten.Helt annat fotutrymme och luftighet, loungeläget gick att använda. Nästan "first light".Klicka för att utvidga...
Instagram | Vet inte om forumet ballade ur eller vad som hände... Fick en block-quote med massa embedded-html-kod skrivet i php-taggar?Top Floor Studios skrev:...Klicka för att utvidga...