Då var det dags att checka in, vill gärna sitta vid fönstret, om jag har förstått så är jämna rader med stolen närmast fönstret.
Valde 8H, det var den enda som fanns kvar av den sorten. Kan nog leva med spring vid toaletterna. ska bli skoj att prova sas nya C
+1... var förvånad över hur trångt och hårt det kändes, fick träsmak av att sova på sidan. Benen får nätt och jämt plats och tipset om att snurra in sig i täcket innan man fäller stolen är bra! Loungeläget kändes mest fel.
Skärmen är fin, men filmutbudet sisådär. Maten helt ok, men inget extraordinärt.
Hörlurarna är urkassa! Hade mina qc20 som tur var.
Man kan väl rent generellt säga att trenden för business som produkt går ner både i kvalitet samt i pris. Finns givetvis undantag där C ger en riktig premiumkänsla men hos de flesta bolag idag är business mer en bekvämare form av transport.Landade i morse (HKG) efter ett par timmar i 2H, var förvånad över hur trångt och hårt det kändes, fick träsmak av att sova på sidan. Benen får nätt och jämt plats och tipset om att snurra in sig i täcket innan man fäller stolen är bra! Loungeläget kändes mest fel.
Skärmen är fin, men filmutbudet sisådär. Maten helt ok, men inget extraordinärt.
Hörlurarna är urkassa! Hade mina qc20 som tur var.
Rad 1 såg mycket bättre ut fotplatsmässigt!
Trodde det var min absurda FCS som spökade och fick mig att känna mig lite "bortskämd", sist jag flög long haul C är 2013 sedan dess har det blivit (tack vare BC!) bara F, men som tur är så märker jag på en gång att jag inte är ensam i min "kritik".
Men kändes det prisvärt: ja, tack vare Plusgrade!