Senast en minut innan avhämtning enligt Avis kundtjänst.Har något hittat vad som gäller vid avbokning, när måste man senast avboka för att undvika avgifter?
Senast en minut innan avhämtning enligt Avis kundtjänst.Har något hittat vad som gäller vid avbokning, när måste man senast avboka för att undvika avgifter?
Fast på denna sida står det 3 dygn innan (för pay later rentals)Senast en minut innan avhämtning enligt Avis kundtjänst.
Bra där. Man kan aldrig lita på kundtjänst.Fast på denna sida står det 3 dygn innan (för pay later rentals)
Terms and Conditions Eurobonus
• Free cancellation up to midnight on the day you book, for Pay Now (prepay) reservations
• Free cancellation up to three days before pick-up, for Pay Later (pay at station) reservations
I bekräftelsemailet man får vid bokning står dock att det går att avboka fram till upphämtning. Så antingen det ena eller det andra.... Vill man vara säker är det bäst att avboka 3 dygn innan.Fast på denna sida står det 3 dygn innan (för pay later rentals)
• Free cancellation up to midnight on the day you book, for Pay Now (prepay) reservations
• Free cancellation up to three days before pick-up, for Pay Later (pay at station) reservations
Hur funkar det med Mybonus?Jag verkar få kickback för både Mybonus och refunder - så kvadruppeldippa![]()
Fast på denna sida står det 3 dygn innan (för pay later rentals)
och på denna att det gäller för bokningar gjorda tom den 18/1
Villkor:
1. Gör din reservation via www.avisworld.com/EuroBonus
2. Giltig för hyror gjorde mellan 2 januari - 18 januari 2018, för utcheckning innan 31 december.
SAS EuroBonus - Avis
Det som gäller angående avbokning är de regler man godkänner när man bokar
(finns en ruta man ska boka av och länk till reglerna)
inte vad de vimsat till på andra ställen
Japp, jag noterade också det, känns lite bakvänt. Dock var där ingen som kollade mitt EB-kort när jag hämtade ut bilen så man kan kanske ange en lägre nivå bara man skriver in sitt EB-nr rätt på bokningen i slutet?