Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Fast på denna sida står det 3 dygn innan (för pay later rentals)

Terms and Conditions Eurobonus

• Free cancellation up to midnight on the day you book, for Pay Now (prepay) reservations

• Free cancellation up to three days before pick-up, for Pay Later (pay at station) reservations
I bekräftelsemailet man får vid bokning står dock att det går att avboka fram till upphämtning. Så antingen det ena eller det andra.... Vill man vara säker är det bäst att avboka 3 dygn innan.

Fast på denna sida står det 3 dygn innan (för pay later rentals)

Terms and Conditions Eurobonus

• Free cancellation up to midnight on the day you book, for Pay Now (prepay) reservations

• Free cancellation up to three days before pick-up, for Pay Later (pay at station) reservations

och på denna att det gäller för bokningar gjorda tom den 18/1

Villkor:
1. Gör din reservation via www.avisworld.com/EuroBonus
2. Giltig för hyror gjorde mellan 2 januari - 18 januari 2018, för utcheckning innan 31 december.

SAS EuroBonus - Avis

Det som gäller angående avbokning är de regler man godkänner när man bokar
(finns en ruta man ska boka av och länk till reglerna)
inte vad de vimsat till på andra ställen

och på denna att det gäller för bokningar gjorda tom den 18/1

Villkor:
1. Gör din reservation via www.avisworld.com/EuroBonus
2. Giltig för hyror gjorde mellan 2 januari - 18 januari 2018, för utcheckning innan 31 december.

SAS EuroBonus - Avis

Det som gäller angående avbokning är de regler man godkänner när man bokar
(finns en ruta man ska boka av och länk till reglerna)
inte vad de vimsat till på andra ställen

Intressant att det står både 18:e och 15:e på samma sida. Total förvirring där!

Någon mer som noterat att det blir >10% dyrare (som EBD) om man lägger dit sitt AVIS Preferred nummer?
Jag får 711:- som EBD, Petar jag dit EBD och AVIS Preferred blir det 795:- (jag är basic medlem i AVIS)

Japp, jag noterade också det, känns lite bakvänt. Dock var där ingen som kollade mitt EB-kort när jag hämtade ut bilen så man kan kanske ange en lägre nivå bara man skriver in sitt EB-nr rätt på bokningen i slutet?

Japp, jag noterade också det, känns lite bakvänt. Dock var där ingen som kollade mitt EB-kort när jag hämtade ut bilen så man kan kanske ange en lägre nivå bara man skriver in sitt EB-nr rätt på bokningen i slutet?

Menar du att man får lägre pris som EBS t ex? I mitt fall är problemet att EBD-rabatten försvinner om jag lägger till AVIS Preferrednummer

Toppen