Budgetresenär
Medlem
Har något hittat vad som gäller vid avbokning, när måste man senast avboka för att undvika avgifter?
Det är alltid bra att titta igenom den bekräftelse man får, där står följande:Har något hittat vad som gäller vid avbokning, när måste man senast avboka för att undvika avgifter?
Ja, fast jag hittar ingen date and time shown in my booking.Det är alltid bra att titta igenom den bekräftelse man får, där står följande:
CANCELLING YOUR BOOKING
You may cancel your booking free of charge at any time before the
reservation date and time shown in your booking.
Du minns kanske till när du hyrde bilen, det är det som är reservationsdatumet.Ja, fast jag hittar ingen date and time shown in my booking.
Du menar att man kan avboka fram till dagen innan första hyresdagen??? Det var väldigt generöst i så fall.Du minns kanske till när du hyrde bilen, det är det som är reservationsdatumet.
I mina bekräftelsemail så står datumet i princip först, under "YOUR RENTAL".
Som det står så kan du avboka fram till att du skall hämta ut bilen.Du menar att man kan avboka fram till dagen innan första hyresdagen??? Det var väldigt generöst i så fall.
Är det verkligen möjligt att få 10 000 Eurobonuspoäng, kickback hos Mybonus och Avis Preferred-poäng samtidigt? Är det inte att trippeldippa?
Är det verkligen möjligt att få 10 000 Eurobonuspoäng, kickback hos Mybonus och Avis Preferred-poäng samtidigt? Är det inte att trippeldippa?