Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Nu i veckan bör vi väl få några rapporter från medlemmar som hyrt 2 gånger om dom fått 2*10.000 poäng?

Spänningen är olidlig...

Kanske har missuppfattat något men säg 490kr/dygn.... x3 dagar som man var tvungen att hyra.... x8 bilar? Blir ju en slant men inte tokigt för 80000 poäng. Är det till och med imorgon så kanske jag ska boka upp lite jag också.
490 kr per dygn låter dyrt. Mina hyror ligger på 700-750 SEK för tre dygn (Bromma).

Sen blev det några dyrare också, men det är hyror som jag faktiskt behöver göra.

Förra året hade jag högsta nivån i Avis lojalitetsprogram, och var nöjd med det. Så gott som alltid uppgraderad minst ett steg (ofta 2-5 steg). Tyvärr är tappade jag den nivån i år, men nu finns det chans att komma upp på topp igen (kravet är 10 hyror och 2000 EUR i spend på ett år).

Har bokat tio hyror med ett snittpris på 645 kr för tre dagar. Har egentligen inget direkt behov av hyrbil. Rätt galet, men fantastiskt billiga poäng för runt 6500 kr :)

Hyra bil i ett år fördelat på tredagarsintervall kostar ca 84 700 kr och ger 1 210 000 poäng till Eurobonus. Plus ev bränsle då. Inte så mycket dyrare än att äga en nyare bil, även om bilarna i det här fallet förmodligen hade varit lite billigare än så att äga.

Har Avis något lojalitetsprogram som man bör gå med i om man har 10+ hyror? Skulle man i så fall ha knappat in numret vid bokningstillfället eller hur funkar det?

Toppen