Buffy
Medlem
Jag tänkte samma, inväntar att barnen ska somna så ska jag också boka på.När jag läste tråden i början tänkte jag "ni är ju inte riktigt kloka".
Idag har jag bokat 7 hyrbilar...
Jag tänkte samma, inväntar att barnen ska somna så ska jag också boka på.När jag läste tråden i början tänkte jag "ni är ju inte riktigt kloka".
Idag har jag bokat 7 hyrbilar...
Har någon hittat länder/städer utanför Norden där det går att hyra kategori C (eller högre) för max ca 600 SEK per tredagarshyra?
Tack för tipsen.Ja, det finns flera. Men för att ge två exempel som känns som "ställen som man kommer till på semester eller annat" så kan du prova Spanien, t ex Alicante, och få priser runt 500 kr över en helg (3 dagar). Du kan även prova Portugal, t ex Porto eller Lissabon, då kommer du ner i ca 250 kr för tre dagar.
Jag hade tänkt att välja några resmål som har billiga hyrbilar, de resor jag har inplanerade för tillfället har dyra hyrbilar eller är inte med i kampanjen .Ska du ut och resa, i så fall så rekommenderar jag att kolla resmålets priser.
Har någon hittat länder/städer utanför Norden där det går att hyra kategori C (eller högre) för max ca 600 SEK per tredagarshyra?
Haha, ja du tänker på den här https://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1708084-37-rental-cars-2-days-185-000-miles.htmlJag har hört att Madeira ska ha bra priser... ;-)
Ja, det finns flera. Men för att ge två exempel som känns som "ställen som man kommer till på semester eller annat" så kan du prova Spanien, t ex Alicante, och få priser runt 500 kr över en helg (3 dagar). Du kan även prova Portugal, t ex Porto eller Lissabon, då kommer du ner i ca 250 kr för tre dagar.
Ska du ut och resa, i så fall så rekommenderar jag att kolla resmålets priser.
Bara att avboka och boka om.Learn from my fail:
Hade helt missat att man måste boka minst grupp C: