Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Har någon hittat länder/städer utanför Norden där det går att hyra kategori C (eller högre) för max ca 600 SEK per tredagarshyra?

Ja, det finns flera. Men för att ge två exempel som känns som "ställen som man kommer till på semester eller annat" så kan du prova Spanien, t ex Alicante, och få priser runt 500 kr över en helg (3 dagar). Du kan även prova Portugal, t ex Porto eller Lissabon, då kommer du ner i ca 250 kr för tre dagar.

Ska du ut och resa, i så fall så rekommenderar jag att kolla resmålets priser.

Ja, det finns flera. Men för att ge två exempel som känns som "ställen som man kommer till på semester eller annat" så kan du prova Spanien, t ex Alicante, och få priser runt 500 kr över en helg (3 dagar). Du kan även prova Portugal, t ex Porto eller Lissabon, då kommer du ner i ca 250 kr för tre dagar.
Tack för tipsen.

Jag hade tänkt att välja några resmål som har billiga hyrbilar, de resor jag har inplanerade för tillfället har dyra hyrbilar eller är inte med i kampanjen .

Är man ovan bilhyrare ska man alltid ta försäkring när man hyr bil i södra Europa. Det brukar uppdagas oproportionerligt många skador vid återlämning.

Learn from my fail:

Hade helt missat att man måste boka minst grupp C:

26855539_10155826134411421_2048309625_n.png

Det är så konstigt att det går att boka bil om man anger bostadsland som landet jag ska hyra i, men väljer jag Sverige står det att inte finns bilar tillgängliga.

Toppen