Bryant
Medlem
Jag hittar för 711kr fre-mån men det är nog utan självriskelimimering. Finns billigare?
Ligger runt 711:-, har någon för 648:- självriskelimineringen går på 140:- per dag.
Jag hittar för 711kr fre-mån men det är nog utan självriskelimimering. Finns billigare?
Om du hyr bil flera gånger per år, kan det vara värt att teckna en separat hyrbilsförsäkring.
Bl a:
Car Hire Excess Insurance | insurance4carhire.com
Car Hire Insurance Comparison | Car Hire Excess | iCarhire©
Yes. Jag lägger även till självriskeliminering.
Ligger runt 711:-, har någon för 648:- självriskelimineringen går på 140:- per dag.
Kampanjen pågår fortfarande och bokningarna är väl avbokningsbara, så boka av och boka omHej Är det någon som vet om man kan byta grupp t.ex från C till en högre utan att förlora kampanjpoängen på en redan befintlig bokning?
20 stycken, alla avvaktar bekräftelse vilket kan ta 72 timmar...Enormt tråkigt om det blir strul! Täby-kontoret verkar inte ha kategori C (eller D), bara "på begäran"?Intressant att veta, hur många bokningar har ni gjort?
Poäng kommer du inte att missa, det är samma poäng oavsett status.Jag har gjort ett gäng bokningar utspritt över hela året och angivit nuvarande adress och EBS. Jag kommer dock byta adress, ort och bli EBG i vår och ställer mig frågan om detta på något vis påverkar mina bokningar efter det? Vill ju inte missa massa poängBorde inte vara några bekymmer känns det som. Någon som har erfarenhet kring detta?