Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Om du hyr bil flera gånger per år, kan det vara värt att teckna en separat hyrbilsförsäkring.

Bl a:
Car Hire Excess Insurance | insurance4carhire.com
Car Hire Insurance Comparison | Car Hire Excess | iCarhire©

Yes. Jag lägger även till självriskeliminering.

Ligger runt 711:-, har någon för 648:- självriskelimineringen går på 140:- per dag.

Inte menat att ta detta OT igen, men om man har flera hyror inbokade är det väl bättre att köra på doktorns förslag ovan? Det är vad jag planerar att göra.

Hej Är det någon som vet om man kan byta grupp t.ex från C till en högre utan att förlora kampanjpoängen på en redan befintlig bokning?

Intressant att veta, hur många bokningar har ni gjort?
20 stycken, alla avvaktar bekräftelse vilket kan ta 72 timmar...Enormt tråkigt om det blir strul! Täby-kontoret verkar inte ha kategori C (eller D), bara "på begäran"?

Är EBS vilket gav priset 756,80 kr för alla, fredag em till måndag morgon utom en till Arlanda (torsdag em till söndag morgon) för 1006 kr. EBG och uppåt var ca 29 kronor billigare..

Jag har gjort ett gäng bokningar utspritt över hela året och angivit nuvarande adress och EBS. Jag kommer dock byta adress, ort och bli EBG i vår och ställer mig frågan om detta på något vis påverkar mina bokningar efter det? Vill ju inte missa massa poäng :) Borde inte vara några bekymmer känns det som. Någon som har erfarenhet kring detta?

Jag har gjort ett gäng bokningar utspritt över hela året och angivit nuvarande adress och EBS. Jag kommer dock byta adress, ort och bli EBG i vår och ställer mig frågan om detta på något vis påverkar mina bokningar efter det? Vill ju inte missa massa poäng :) Borde inte vara några bekymmer känns det som. Någon som har erfarenhet kring detta?
Poäng kommer du inte att missa, det är samma poäng oavsett status.
Att du flyttar kan jag inte se skulle ge några problem

Toppen