fcx
Medlem
Bara att avboka och boka om.
Absolut. Som tur var hade jag bara en bokning i fel klass, så enkelt avklarat.
Bara att avboka och boka om.
När jag läste tråden i början tänkte jag "ni är ju inte riktigt kloka".
Idag har jag bokat 7 hyrbilar...
8 hyrbilar...
Kanske har missuppfattat något men säg 490kr/dygn.... x3 dagar som man var tvungen att hyra.... x8 bilar? Blir ju en slant men inte tokigt för 80000 poäng. Är det till och med imorgon så kanske jag ska boka upp lite jag också.8 hyrbilar...
Kanske har missuppfattat något men säg 490kr/dygn.... x3 dagar som man var tvungen att hyra....
x8 bilar? Blir ju en slant men inte tokigt för 80000 poäng. Är det till och med imorgon så kanske jag ska boka upp lite jag också.
Jag har ca 200kr / dygn har dock uselt internet här i södra Argentina så kämpar med att boka fleraKanske har missuppfattat något men säg 490kr/dygn.... x3 dagar som man var tvungen att hyra.... x8 bilar? Blir ju en slant men inte tokigt för 80000 poäng. Är det till och med imorgon så kanske jag ska boka upp lite jag också.
Hyran ligger på 650-750:- för 3 dygn inte per dygn.Kanske har missuppfattat något men säg 490kr/dygn.... x3 dagar som man var tvungen att hyra.... x8 bilar? Blir ju en slant men inte tokigt för 80000 poäng. Är det till och med imorgon så kanske jag ska boka upp lite jag också.
Jag har ca 200kr / dygn har dock uselt internet här i södra Argentina så kämpar med att boka flera