Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Tänk vilken avbokningsstorm det blir om det visar sig gälla endast en bokning
Med anledning av ovan; har någon lusläst villkoren?
Någon som vet hur det varit historiskt när de kört denna typ av kampanj? Jag har för mig att någon dåre åkte ner till Spanien för ett tag sen och hyrde en jäkla massa bilar för att få EuroBonus-poäng, var inte det också Avis?

Med anledning av ovan; har någon lusläst villkoren?
Nej, det finns inget som tyder på att det inte fungerar flera gånger. Villkoren säger inget om sådana begränsningar.

Däremot så vore det ju inte första gången ett företag försöker ändra på villkor i efterhand...

Någon som vet hur det varit historiskt när de kört denna typ av kampanj? Jag har för mig att någon dåre åkte ner till Spanien för ett tag sen och hyrde en jäkla massa bilar för att få EuroBonus-poäng, var inte det också Avis?
Han åkte till Madeira: https://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1708084-37-rental-cars-2-days-185-000-miles.html
Om det bara gäller en bokning så går det ju att avboka alla efterföljande bokningar kostnadsfritt.

Jag har ca 200kr / dygn har dock uselt internet här i södra Argentina så kämpar med att boka flera

Gäller verkligen kampanjen i Sydamerika? Jag har för mig att jag läste att den inte gjorde det...eller ska du hyra bilen någon annanstans?

Redigerat:

3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.

Nu har jag under en veckas tid försökt boka en bil på Färöarna i maj, men oavsett om jag anger hemort som Sverige, Färöarna eller UK, så säger hemsidan bara att bokningen är off-line efter att den stått och tuggat i 3 minuter.

Färöarna är väl fortfarande en del av Europa och ska kunna gå att boka på det här erbjudandet?

Toppen