Jakob Österberg
Medlem
Japp. Hyrbilsförmåner från Avis PreferredHar Avis något lojalitetsprogram som man bör gå med i om man har 10+ hyror?
Japp. Hyrbilsförmåner från Avis PreferredHar Avis något lojalitetsprogram som man bör gå med i om man har 10+ hyror?
Det går nog bra att lägga till när du hämtar bilen.Om jag går med i Avis Preferred, kan jag då ange mitt nummer när jag hämtar bilen eller måste jag göra om alla mina bokningar?
Med anledning av ovan; har någon lusläst villkoren?Tänk vilken avbokningsstorm det blir om det visar sig gälla endast en bokning
Nej, det finns inget som tyder på att det inte fungerar flera gånger. Villkoren säger inget om sådana begränsningar.Med anledning av ovan; har någon lusläst villkoren?
Han åkte till Madeira: https://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1708084-37-rental-cars-2-days-185-000-miles.htmlNågon som vet hur det varit historiskt när de kört denna typ av kampanj? Jag har för mig att någon dåre åkte ner till Spanien för ett tag sen och hyrde en jäkla massa bilar för att få EuroBonus-poäng, var inte det också Avis?
Jag har ca 200kr / dygn har dock uselt internet här i södra Argentina så kämpar med att boka flera