Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

men då blir det väl inte registrerat av Refunder?
Kan inte svara med säkerhet på det. Jag har bara provat med Cashbacker-agenten aktiverad och efter 7 bokningar idag så har jag i alla fall 7 köp loggade på hemsidan.

Eftersom alla bokningar sker i samma fönster så borde väl deras program kunna hålla koll på detta?

Se nedan, två olika kampanjer. Ena är SAS flash sale, det andra är New Year Sale. Den sistnämnda skall du hämta bilen innan den 22a mars 2018.

Så, nu kan du visa varför du anser att det är samma kampanj.
Visa bifogad bild 71551

Ja det är två erbjudanden och bokar du tom idag så får du båda samtidigt.
Båda ska bokas här med samma AWD utan kupong Great Avis deals for EuroBonus members
Det går helt enkelt inte att boka 10.000 poängserbjudandet utan att få utan att få nyårsrabatten.

Vad det handlar om är att jag hävdar att det är ett skrivfel och när du väl genomför bokningen
får du godkänna helt andra regler om avbokningen.

Frustrerad, kämpat i flera timmar med att få till en bokning och misslyckats, internet suger här, timeout hela tiden, ville gärna fått in 6-10 bokningar till men nu är jag offline till klockan 01:00 cet
... man ska inte skjuta upp saker till sista minuten end note to self

men då blir det väl inte registrerat av Refunder?
Kan inte svara med säkerhet på det. Jag har bara provat med Cashbacker-agenten aktiverad och efter 7 bokningar idag så har jag i alla fall 7 köp loggade på hemsidan.

Eftersom alla bokningar sker i samma fönster så borde väl deras program kunna hålla koll på detta?
Uppdatering: 16 av 16 bokningar loggade av Cashbacker.se med ovan nämnda metod.

33 helg-bokningar. 29 i C-klass på ett snitt om ca 700:- och 4 i E-klass för ett par extra hundringar de helger jag faktiskt tänkt använda bilen. ~4 ggr räknar jag med att få boka av pga annat som kommer upp, t.ex. ännu inte bokade semestrar.

3.5 km till Avis så ca 30 x 7 km (21 mil!) extra promenad under året borde också bidra till mitt nyårslöfte om viktminskning…

Känner mig nöjd :)

Frustrerad, kämpat i flera timmar med att få till en bokning och misslyckats, internet suger här, timeout hela tiden, ville gärna fått in 6-10 bokningar till men nu är jag offline till klockan 01:00 cet
... man ska inte skjuta upp saker till sista minuten end note to self

Du är inte ensam. Jag har slitit med AVIS-sidan och försökt få igenom nåt men har bara en. Hade visserligen bara två bokningar som jag ville ha, men den andra kunde jag inte ens få ordinarie pris på så länge jag hade bostadsland Sverige valt. Fick hyra med Hertz istället.

48 sidor i den här tråden. Har läst ca 20 men inte hittat svar på detta:
Om jag bokar 2 dygn och två timmar så står det:
Actual days / Charged days: 2 days 2 hours / 3 days.
So far so good right? Men vad händer om jag lämnar tillbaka bilen efter exakt 2 dygn eller mindre?

Toppen