Senaste nytt

Artikel: Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var nog för att jag bekräftade våra Economy Extra platser som allt försvann :)

Då har jag en fråga
det skrivs om att planet nu är helt fullt osv, och att bc har bokat upp, som jag förstår det, 40 platser, samtidigt som det är över 100 personer anmälda på bc.se
Det tolkar jag som att många inte kommer kunna följa med eller har jag väldigt fel?

Då har jag en fråga
det skrivs om att planet nu är helt fullt osv, och att bc har bokat upp, som jag förstår det, 40 platser, samtidigt som det är över 100 personer anmälda på bc.se
Det tolkar jag som att många inte kommer kunna följa med eller har jag väldigt fel?

Nej, du har rätt. Alla kan inte vara med. Det finns "bara" 70 platser.

bjornstrom skrev:
Det finstilta:
Enligt SAS nuvarande schemaläggning är SK403 den allra sista MD-80 flygningen och vi har 70 platser varav 50 i ekonomiklass och 20 i Economy Extra bokade på denna. Skulle detta datum ändras kommer vi bli informerade i god tid med möjlighet att ändra på programmet. Observera att du är säkrad mot eventuella ändringar genom att deltaga på vår gruppbokning.

Observera att det är fortfarande intresseanmälan och inte någon bokning som ni har gjort från länken.

Första nyhetsbrevet skickat till anmälda på intresselistan!

Om du bokat en biljett på egen hand så är det ändå bra om du är anmäld på vår intresselista - då skickar vi ut uppdateringar med jämna mellanrum om hur programmet kommer se ut. Det har dykt upp en del möjligheter tack vare att så många är intresserade, jag försöker få med så många som möjligt och göra programmet så unikt som möjligt:

Lämna dina uppgifter här så finns du med på intresselistan

Fått nyhetsbrevet och blir ännu mer taggad inför resan! Har dock valt att vara på den säkra sidan eftersom jag inte vet hur kalendern ser ut för mig i oktober. Bokat en egen biljett på SK403. Bokningsklassen blev D (marginellt dyrare än E och Y, men med mer poäng) och jag sitter för stunden på 4D. Ansluter på något vis från GOT.

Den stora frågan är: Om denna flight är överbokad vilket jag tror den kan vara eftersom den stängdes så kvickt när Björnström bekräftade platserna, vem accepterar att bli "utköpt" och hur dyrt blir det?

Den lösningen (om det mot förmodan skulle vara så) är väl ganska enkel genom att man spelar med den sist bekräftade gruppbokningen där ännu ingen betalning eller namn finns. Jag tror aldrig SAS kommer ge sig in på att neka enskilda redan inbokade.

Den stora frågan är: Om denna flight är överbokad vilket jag tror den kan vara eftersom den stängdes så kvickt när Björnström bekräftade platserna, vem accepterar att bli "utköpt" och hur dyrt blir det?

Attans! Jag skulle ha köpt upp platser innan;) Med det här intresset hade jag ju kunnat bli stenrik:cool:
Men snäll som jag är så lät jag bli:rolleyes:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen