Senaste nytt

Artikel: Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit i kontakt med SAS under förmiddagen och trippel-bekräftat att det verkligen är SK403 som är allra sista flighten och så är verkligen fallet. Planet är helt fullt nu men vi håller på att trixa för att se hur vi löser situationen med Göteborgsgänget.

Vi tittar på ett förslag enligt följande:

SK1439 GOT-CPH
SK402 CPH-ARN (näst sista MD-80 flighten)
SK403 ARN-CPH (sista MD-80 flighten)
SK438 CPH-GOT

Nu finns det fem platser ex-GOT med följande rutt/tider:

SK1439/26oct Göteborg – Köpenhamn kl 0630-0720
SK402/26oct Köpenhamn - Stockholm kl 0805-0915
SK403/26oct Stockholm - Köpenhamn kl 1000-1110
SK438/26oct Köpenhamn – Göteborg kl 1410 1455

Vi var tvungna att ta 5 platser ex-ARN för att lösa detta, totalt har vi nu 25 platser i Economy och 20 platser i Economy Extra från ARN.

Ni "kastar" väl inte av de som redan har bokat biljett själv för att få in eventet, skulle vara snopet att tappa platsen.
Har redan blivit petad från mitt säte, 3A vart 5D här om dagen...

Ser fram emot eventet, lagomt galet på en skala... :)

Ni "kastar" väl inte av de som redan har bokat biljett själv för att få in eventet, skulle vara snopet att tappa platsen.
Har redan blivit petad från mitt säte, 3A vart 5D här om dagen...

Ser fram emot eventet, lagomt galet på en skala... :)

Nä, ni som har egna bokningar påverkas inte av dessa förändringar.

Jag går ut med vårt första informationsmail om detta event om en liten stund.

Med tanke på intresset hitintills är jag glad att jag köpte en biljett medans det fanns S-klass kvar. Jag såg nu på seatmappen att det nu blivit rader 1-10 i SAS plus, från början var det 1-5. Jag har fortfarande kvar 4C också, som det verkar. Det är lite intressant att se hur bokningssystemet hanterar en full flight, både E,Y,B,C,D klasserna är helt öppna.

SK 403 den 26 okt finns inga platser kvar enligt SAS hemsida

På näst sista flygningen SK 402 från CPH till ARN så finns det billiga biljetter kvar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen