Senaste nytt

Artikel: Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur går det med eventet, är lite nyfiken?

Sitter och funderar lite på mina planer för den helgen, antar att det blir nått i alla fall inofficiellt i Stockholm på kvällen eller ska man dra ut på en liten MR när man ändå är igång och positionernad på CPH... :)

Allt lutar åt att SK403 ARN-CPH verkligen är den sista flighten med MD-80.

Programmet har blivit mycket större - och mycket mer komplicerat då ingenting är 100% från SAS sida. Det finns en "vilja" att göra på ett visst sätt men jag vill inte arrangera ett event kring något som kan hända utan vill ha klart att det blir så innan jag börjar biljettera.

Sista beskedet är att vi får mer information i September men det känns lite jobbigt, har försökt få ett klargörande idag.
 

Traveller

Medlem
Inga kommentarer på 4 veckor... Dags att låta tråden få lite nytt liv. Ser fram emot denna resa måste jag säga. Undrar också om Rickardh kommer dyka upp?
 

Stefan62

Medlem
Allt lutar åt att SK403 ARN-CPH verkligen är den sista flighten med MD-80.

Programmet har blivit mycket större - och mycket mer komplicerat då ingenting är 100% från SAS sida. Det finns en "vilja" att göra på ett visst sätt men jag vill inte arrangera ett event kring något som kan hända utan vill ha klart att det blir så innan jag börjar biljettera.

Sista beskedet är att vi får mer information i September men det känns lite jobbigt, har försökt få ett klargörande idag.

Det skulle i princip kunna innebära att sista MD-flighten kan tänkas klaras av såväl före som efter just den aviserade?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen