Senaste nytt

Artikel: Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

Status
Stängd för vidare inlägg.

GOTATH

Medlem
Hade ju varit lite häftigt om SAS satte in en A330/A340 för BC.se på vägen tillbaka till ARN med SK1422, bara för att toppa eventet ännu mer. Då får vi ju med alla 167 intresserade personer en väg i alla fall ;)
 
Läste Björnströms mail först nu. Det är alltså Nora Viking, good old SE-DIR som får äran att flyga sista flighten. Jag har mycket speciella minnen av denna Nora som jag kan berätta om vid lämpligt tillfälle, och det stärker min uppfattning än mer att man borde åka med på detta event. :)
 

mry

Medlem
Tror inte flygplanet kommer vara överlastat med bagage...

Varför tar vi inte med oss barlaster på 2 x 23 kg per person bara för att det går? ;)

Kan inte Björnström fixa stora oranga ankor som väger 23 kilon som vi kan ta med oss...? Då kan ingen bagagehanterare missa att det är vi som flyger...
 
Last edited:
A

Aurora

Guest
Den blir förmodligen helt full!

Nå er jeg ikke helt solid i svensk, men mot formodning i Norge bærer det preg av litt tvil.... Her kan det da umulig være noen tvil! :D :cool: Gleder meg til å lese rapport(er) fra denne turen da jeg dessverre ikke kan delta selv.
 

Dr_Bkk

Medlem
Nå er jeg ikke helt solid i svensk, men mot formodning i Norge bærer det preg av litt tvil.... Her kan det da umulig være noen tvil! :D :cool: Gleder meg til å lese rapport(er) fra denne turen da jeg dessverre ikke kan delta selv.

Flighten är fullbokad
Försöke på SAS sida. Bare streck på flighten ARN-CPH
 
Vi är väldigt nära ett komplett program, tyvärr har det uppstått ett litet hinder längs vägen. Mannen på SAS som sköter arrangemanget (baserad i Oslo) har blivit uppsagd som en del av SAS sparprogram och hans efterträdare svarar inte på mail, ännu. :)

Hoppas lösa det imorgon genom andra kontakter.
 

FF#1

Medlem
Hur går det med eventet, är lite nyfiken?

Sitter och funderar lite på mina planer för den helgen, antar att det blir nått i alla fall inofficiellt i Stockholm på kvällen eller ska man dra ut på en liten MR när man ändå är igång och positionernad på CPH... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen