Senaste nytt

Amex uppgraderings-kampanj December 2022

Snafidafi

Medlem
Uppgraderade premium till elite för någon vecka sedan och har fått 20 000 poäng under last account activity. Dessa poäng syns dock inte under points for use, ska det vara så?
 

Tamas

Medlem
Nu har det oväntat hänt och statuspoäng trillade in innan årsskiftet, det jag inte ville. Dummt av mig att inte väntade in i det sista med uppgradering.
Nu sitter jag med 12000p kort om guld och med en MR i januari som gör mig 15k poäng kort om guld. Trist

Försökte med AMEX att dra tillbaka poäng och skicka igen i januari, men nej.

Har ni något tips jag ska försöka? Förutom att ta 2 glas champanj extra imorgon och försöka glömma? :)
 

M.K

Medlem
@Tamas Riktigt trist, riskfyllt söka flera vardagar innan brytdatum tyvärr. Du får nog bita i det sura äpplet och köra en MR. Kanske finns någon bra i januari/februari med 2x? 15k är ändå inte så hårt att klara :)
 

palmen

Moderator
Nu har det oväntat hänt och statuspoäng trillade in innan årsskiftet, det jag inte ville. Dummt av mig att inte väntade in i det sista med uppgradering.
Nu sitter jag med 12000p kort om guld och med en MR i januari som gör mig 15k poäng kort om guld. Trist

Försökte med AMEX att dra tillbaka poäng och skicka igen i januari, men nej.

Har ni något tips jag ska försöka? Förutom att ta 2 glas champanj extra imorgon och försöka glömma? :)
Du får väl nya poäng 2023 i december? Det löser väl dina "problem"?
 

Dawes

Medlem
Jag uppgraderade i början av december men har ännu inte fått mina 20k statuspoäng, någon annan som sitter utan ännu?
 
Toppen