Senaste nytt

Amex uppgraderings-kampanj December 2022

palmen

Moderator
För min del står det under,
Övriga förmåner —> Få en resa inom Europa
Hmm, det var ju inte det mest intuitiva stället att leta på direkt. Har samma sak där.

Loggade dock in via hemsidan där det framgår tydligt vad som gäller och har nu uppgraderat till Elite. Synd bara att man måste spendera 45k nu när man vill ha fokus på Curve och spend mot MC i februari-mars.
 

MrCK

Ny medlem
Hmm, det var ju inte det mest intuitiva stället att leta på direkt. Har samma sak där.

Loggade dock in via hemsidan där det framgår tydligt vad som gäller och har nu uppgraderat till Elite. Synd bara att man måste spendera 45k nu när man vill ha fokus på Curve och spend mot MC i februari-mars.
Ja något otydligt..
 

MrCK

Ny medlem
Någon som har erfarenhet av att hoppa på en uppgraderings kampanj medans man inväntar poäng från en annan uppgraderings kampanj?

Jag uppgraderade mitt Gold till Platinum, har uppfyllt spend kvar sedan tidigare. Och väntar nu på poängen som ska komma under dec månad.

Hade nu gärna uppgraderat Premium till Elite kortet med den nuvarande uppgraderings kampanj. Enligt amex så funkar ej detta.
Bör man chansa på att det funkar iallafall och eb poäng kommer?

Övrigt: läst en hel del på detta forum under ett par år men aldrig varit aktiv, tills nu då.
Vill bara säga riktigt bra snack och intressanta ämnen
 

Tamas

Medlem
När sker kreditering av 20k statuspoäng? Jag planerade att byta upp till Elite i januari för att börja året med 20k status.

Om jag byter nu får jag 20k snart och sen i januari igen?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 
När sker kreditering av 20k statuspoäng? Jag planerade att byta upp till Elite i januari för att börja året med 20k status.

Om jag byter nu får jag 20k snart och sen i januari igen?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Jag fick mina poäng 8 dagar efter uppgradering. Min killgissning är att du får poängen 1-2 veckor efter uppgradering och sedan en ny batch 1 år senare.
 
Toppen