Jonatan Rosdahl
Medlem
Pratade med dem idag. Går ej att göra online, måste ringa inI senaste versionen av medlemsvillkoren för betalkort så finns Points Plus för Centurion med. Verkar dock inte gå att byta till än vad jag kan se
Pratade med dem idag. Går ej att göra online, måste ringa inI senaste versionen av medlemsvillkoren för betalkort så finns Points Plus för Centurion med. Verkar dock inte gå att byta till än vad jag kan se
Du kommer få ett bekräftelsemejl.Får man nåt meddelande när Plus Points är aktiverat? Tyckte det stod 5-10 dagar, men fick inget mail om det. Vill handla NU![]()
Hej, mitt första inlägg här.Google och Meta lades till som 2x poäng istället för 4x.
Skulle gissa på 8x i och med annan valuta.Hej, mitt första inlägg här.
Ska precis skaffa ett Amex Platinum Points Plus med tanken att ta en av bolagets kostnader för Google Cloud (som ett utlägg), en betalning som görs i USD, med förhoppning att få 8x i MR.
Vet du eller någon annan om denna går som 2x istället? Eller menade du att Google och Meta går som 2x då dragningarna går i SEK?
Skaffa danskt amex? Så svenska kronor ger x8Har en vän som funderar på points plus, han bor i Malmö men jobbar i Danmark och får in lönen på danskt bankkonto. Finns det något smart/kreativt sätt att få in spend i utländsk valuta med de förutsättningarna?Kan man få räkningar i DKK dit ex eller annat?
Skaffa danskt amex? Så svenska kronor ger x8
jag bara gissade, efter att ha googlat så verkar det inte så. skumt. men det kanske finns nåt annat kort iställetFörlåt min okunskapDet finns danskt Amex också med samma förmåner/points plus?
Det vi googlade fram igår också men kunde missat något såklart, annars hade det ju varit optimalt.jag bara gissade, efter att ha googlat så verkar det inte så. skumt. men det kanske finns nåt annat kort istället