Ok? Jobbar du på Pontus/Amex eller vad är det för malplace kommentar i ett diskusisonsforum där produktkritik borde uppmuntras med en attack på min person som att jag är "för kritisk" mot en produkt som blivit avsevärt sämre på alla sätt senaste åren. Något som också diskuterats flitigt här på forumet och som det får anses råda bred konsensus kring för de som haft kortet ett tag.
Till sakfrågan. Ser väldigt blandade omdömen utom ditt - "Gott, snabbt, väldigt bra service!"
För mig var det mer "Gott, långsamt, medioker service."
Men mitt inlägg handlade i huvudsak om renoveringen som var långt under förväntan. Intressant att du inte håller med om att måla, möblera om och byta lite möbler i exakt samma lokal inte är under förväntan.
Blir intressant att höra vad fler tycker! Gärna några som inte jobbar på Pontus. Jag kanske hade otur och prickade in en dag med oanmärkningsvärd service och extra avstängd AC![]()
Att servicen är dålig är ingenting nytt. Det är ju samma personal som tidigare, och de anstränger sig rejält för att undvika att se en. Även maten är densamma och var på nedgång de sista gångerna jag var där.
Nu har jag inte varit där själv sen ombyggnaden blev klar då jag sa upp kortet efter att ha ätit gårdagens frallor en gång för mycket till frukost men av alla bilder att döma så har man maximerat antalet sittplatser och ökat känslan av skolbespisning.
Men smaken är som baken, folk får gärna gilla Pontus av olika anledningar. Jag gör det inte.