Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

MLC

Medlem
Var öppet idag iaf =)
1672929481170.png
 

palmen

Moderator
Japp vi som hänger här nästan osunt mycket har vetat det länge. Samtidigt tycker jag att vi borde förstå att alla inte är som vi och att det därmed är rätt naturligt att:



Jag tycker ärligt talat att det nästan är lite elitistiskt av oss att fortsätta att förvånas av att "gemene man" tror på vad kundtjänst säger.
Just i detta fall är det dock någon som varit här mer än 6 år och över 1000 inlägg, dvs borde inte komma som en överraskning att kundtjänst inte talar sanning, och att man inte ska lita på vad de säger.

Håller absolut med om att är det någon helt ny så kan man inte ha de förväntningarna att de vet om att kundtjänsten generellt inte har koll.
 
Just i detta fall är det dock någon som varit här mer än 6 år och över 1000 inlägg, dvs borde inte komma som en överraskning att kundtjänst inte talar sanning, och att man inte ska lita på vad de säger.

Håller absolut med om att är det någon helt ny så kan man inte ha de förväntningarna att de vet om att kundtjänsten generellt inte har koll.
Fast det är ju många som läser kommentarer, inte bara den som blir kommenterad, bl a nya medlemmar. Att såga någon med knäna med en väldigt tråkig tillrättavisande ton, till synes helt utan anledning, gör ju att en del aldrig vågar skriva något här.
 

palmen

Moderator
Fast det är ju många som läser kommentarer, inte bara den som blir kommenterad, bl a nya medlemmar. Att såga någon med knäna med en väldigt tråkig tillrättavisande ton, till synes helt utan anledning, gör ju att en del aldrig vågar skriva något här.
Har man synpunkter på det så anmäler man inlägget, den diskussionen för vi inte här i tråden.

/Moderator
 

Delayed

Medlem
Har man synpunkter på det så anmäler man inlägget, den diskussionen för vi inte här i tråden.
/Moderator
Så man kan inte längre framföra synpunkter på hur saker skrivs i en tråd eller vilken ton som används? Är enda möjligheten numera att anmäla inlägget? När kom den regeln till? Observera att mina frågor har ingen koppling till moderering eller att du råkar vara moderator.
 

palmen

Moderator
Så man kan inte längre framföra synpunkter på hur saker skrivs i en tråd eller vilken ton som används? Är enda möjligheten numera att anmäla inlägget? När kom den regeln till? Observera att mina frågor har ingen koppling till moderering eller att du råkar vara moderator.
Denna tråd handlar inte om hur man uttrycker sig i forumet utan om Pontus loungen. Mig veterligen är en forumregel att trådar ska vara on topic, därav diskuteras inte detta mer i denna tråd.

/Moderator
 

Sir Lemon

Medlem
Har man synpunkter på det så anmäler man inlägget, den diskussionen för vi inte här i tråden.

/Moderator
Nja, om man får vara lite lätt brysk och robust otrevlig i tråden så tänker jag nog att det är ok att kommentera sådant beteende här också, i ljuset. Ta nu bara ett steg tbx och var en god ledare. Det är ingen prestigeförlust att erkänna att man tog i lite för mycket i stridens hetta. Det har alla, jag inklusive, gjort vid ett par tillfällen. Självklart förstår du mycket väl våra synpunkter. Både som medlem och som moderator. Säger som kungen: nu vänder vi blad! Eller som Birgit Friggebo: We shall overcome….
 
Toppen