bnr
Medlem
Ja. Enig. Det blir jävligt uttjatat till slut.Jag tycker ärligt talat att det nästan är lite elitistiskt av oss att fortsätta att förvånas av att "gemene man" tror på vad kundtjänst säger.
Ja. Enig. Det blir jävligt uttjatat till slut.Jag tycker ärligt talat att det nästan är lite elitistiskt av oss att fortsätta att förvånas av att "gemene man" tror på vad kundtjänst säger.
Just i detta fall är det dock någon som varit här mer än 6 år och över 1000 inlägg, dvs borde inte komma som en överraskning att kundtjänst inte talar sanning, och att man inte ska lita på vad de säger.Japp vi som hänger här nästan osunt mycket har vetat det länge. Samtidigt tycker jag att vi borde förstå att alla inte är som vi och att det därmed är rätt naturligt att:
Jag tycker ärligt talat att det nästan är lite elitistiskt av oss att fortsätta att förvånas av att "gemene man" tror på vad kundtjänst säger.
Fast det är ju många som läser kommentarer, inte bara den som blir kommenterad, bl a nya medlemmar. Att såga någon med knäna med en väldigt tråkig tillrättavisande ton, till synes helt utan anledning, gör ju att en del aldrig vågar skriva något här.Just i detta fall är det dock någon som varit här mer än 6 år och över 1000 inlägg, dvs borde inte komma som en överraskning att kundtjänst inte talar sanning, och att man inte ska lita på vad de säger.
Håller absolut med om att är det någon helt ny så kan man inte ha de förväntningarna att de vet om att kundtjänsten generellt inte har koll.
Har man synpunkter på det så anmäler man inlägget, den diskussionen för vi inte här i tråden.Fast det är ju många som läser kommentarer, inte bara den som blir kommenterad, bl a nya medlemmar. Att såga någon med knäna med en väldigt tråkig tillrättavisande ton, till synes helt utan anledning, gör ju att en del aldrig vågar skriva något här.
Så man kan inte längre framföra synpunkter på hur saker skrivs i en tråd eller vilken ton som används? Är enda möjligheten numera att anmäla inlägget? När kom den regeln till? Observera att mina frågor har ingen koppling till moderering eller att du råkar vara moderator.Har man synpunkter på det så anmäler man inlägget, den diskussionen för vi inte här i tråden.
/Moderator
Denna tråd handlar inte om hur man uttrycker sig i forumet utan om Pontus loungen. Mig veterligen är en forumregel att trådar ska vara on topic, därav diskuteras inte detta mer i denna tråd.Så man kan inte längre framföra synpunkter på hur saker skrivs i en tråd eller vilken ton som används? Är enda möjligheten numera att anmäla inlägget? När kom den regeln till? Observera att mina frågor har ingen koppling till moderering eller att du råkar vara moderator.
Nja, om man får vara lite lätt brysk och robust otrevlig i tråden så tänker jag nog att det är ok att kommentera sådant beteende här också, i ljuset. Ta nu bara ett steg tbx och var en god ledare. Det är ingen prestigeförlust att erkänna att man tog i lite för mycket i stridens hetta. Det har alla, jag inklusive, gjort vid ett par tillfällen. Självklart förstår du mycket väl våra synpunkter. Både som medlem och som moderator. Säger som kungen: nu vänder vi blad! Eller som Birgit Friggebo: We shall overcome….Har man synpunkter på det så anmäler man inlägget, den diskussionen för vi inte här i tråden.
/Moderator
Var där imorse. Som vanligt. Är väl försenat till slutet av Q1?
Man kan tolka Pontus svar på en fråga om det (på LinkedIn) att slutet på 2023 gäller deras egen verksamhet, inte Amex lounge.För att förtydliga så stänger de den 18e mars 2023 och öppnar i slutet på 2023 enligt Pontus.